مقاله بررسی نقش تبلیغات سبز بر روی رفتار خرید مشتریان ( مطالعه موردی شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش تبلیغات سبز بر روی رفتار خرید مشتریان ( مطالعه موردی شهر تهران) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش تبلیغات سبز بر روی رفتار خرید مشتریان ( مطالعه موردی شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش تبلیغات سبز بر روی رفتار خرید مشتریان ( مطالعه موردی شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش تبلیغات سبز بر روی رفتار خرید مشتریان ( مطالعه موردی شهر تهران) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف تعیین نقش تبلیغات سبز بر رفتار خرید سبز مصرف کنندگان می باشد داده های مورد نیاز پژوهش از طریق توزیع پرسشنامه ای ساختار یافته میان نمونه ای ۱۷۰ نفری از مشتریان سبز شهر تهران جمع آوری گردیده و با آزمون همبستگی پیرسون، و نرم افزار spss تحلیل شدند. در نهایت این عوامل رتبه بندی می گردند. نتایج پژوهش نشان می دهد که افزایش آگاهی از پیام تبلیغات سبز، اعتبار ادعا شده برند از طریق تبلیغات سبز و نگرش از تبلیغات سبز بر رفتار خرید سبز تاثیر گذار می باشد. ولی ارتباط تبلیغات با زندگی روزمره مشتری نقشی در رفتار خرید سبز مصرف کنندگان ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.