مقاله بررسی و مقایسه میزان رضایت مندی بیمه گذاران بر مبنای مدل ESCI در شرکت هایبیمه خصوصی و دولتی (مطالعه موردی: بخش بیمه بدنه اتومبیل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و مقایسه میزان رضایت مندی بیمه گذاران بر مبنای مدل ESCI در شرکت هایبیمه خصوصی و دولتی (مطالعه موردی: بخش بیمه بدنه اتومبیل) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و مقایسه میزان رضایت مندی بیمه گذاران بر مبنای مدل ESCI در شرکت هایبیمه خصوصی و دولتی (مطالعه موردی: بخش بیمه بدنه اتومبیل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و مقایسه میزان رضایت مندی بیمه گذاران بر مبنای مدل ESCI در شرکت هایبیمه خصوصی و دولتی (مطالعه موردی: بخش بیمه بدنه اتومبیل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و مقایسه میزان رضایت مندی بیمه گذاران بر مبنای مدل ESCI در شرکت هایبیمه خصوصی و دولتی (مطالعه موردی: بخش بیمه بدنه اتومبیل) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی میزان رضایتمندی بیمه گذاران در شرکت ها ی بیمه خصوصی و دولتی شهر گرگان با تاکید بر بیمه گذاران خسارت دیده بخش بدنه اتومبیل یود، که بر مبنای مدل ESCI ابعاد رضایتمندی شامل سطح تصویر درک شده از سازمان، انتظارات مشتریان، کیفیت درک شده نرم افزاری ، کیفیت درک شده سخت افزاری و ارزش مالی درک شده می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف ، کاربردی و از نظر ماهیت و روش ، توصیفی – پیمایشی از نوع مطالعه میدانی است. جامعه آماری شامل را بیمه گذاران خسارت دیده بخش بدنه اتومبیل در دو بیمه بیمه آسیا و بیمه ایران در شهر گرگان است. در این پژوهش حجم نمونه ۵۰ نفر برای هر بیمه تعیین شده است که با روش نمونه گیری تصادفی ساده از میان افراد جامعه انتخاب شده اند برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد و با استفاده از روائی محتوا و صوری، روایی آنها مورد تایید قرار گرفت . برای سنجش پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که ۰/۸۴ محاسبه گردید. برای توصیف داده ها از شاخصهای آمار توصیفی و برای آزمون فرضیه ها از آزمونهای مقایسه میانگین ها استفاده گردید و نرم افزار مورد استفاده در این پژوهش spssبود. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل یافته ها حاکی از آن بود که میزان رضایت مندی بیمه گذاران خسارت دیده بیمه آسیا در مقایسه با بیمه گذاران خسارت دیده بیمه ایران در شهر گرگان بیشتر است . همچنین تمامی ابعاد رضایت مندی ( سطح تصویر درک شده از سازمان، انتظارات مشتریان، کیفیت درک شده نرم افزاری ، کیفیت درک شده سخت افزاری و ارزش مالی درک شده) به جز انتظارات مشتری در بین بیمه گذاران بیمه آسیا نسبت به بیمه ایران بیشتر بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.