مقاله بررسی رابطه یادگیری سازمانی و کاربرد IT و ارائه راهکارهای عملی بهبود یادگیریسازمانی با استفاده از IT
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه یادگیری سازمانی و کاربرد IT و ارائه راهکارهای عملی بهبود یادگیریسازمانی با استفاده از IT دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه یادگیری سازمانی و کاربرد IT و ارائه راهکارهای عملی بهبود یادگیریسازمانی با استفاده از IT کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه یادگیری سازمانی و کاربرد IT و ارائه راهکارهای عملی بهبود یادگیریسازمانی با استفاده از IT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه یادگیری سازمانی و کاربرد IT و ارائه راهکارهای عملی بهبود یادگیریسازمانی با استفاده از IT :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یادگیری سازمانی فرایندی است پویاست که سازمان را قادر می سازد تا به سرعت با تغییرسازگاری یابد. این فرایند شامل تولید دانش جدید، مهارت ها و رفتارها می شود. یادگیری سازمانی راه اصلی ایجاد کار دانشی و بهبود کارآیی سازمان است. پر واضح است فناوری ارتباطات و اطلاعات در این یادگیری می تواند نقش بسزایی داشته باشد.بنابراین در این مقاله سعی شده است رابطه بین یادگیری سازمانی و کاربرد فناوری اطلاعات کارکنان دانشگاه پیام نوربررسی گردد و در نهایت به ارائه راهکارهایی جهت بهبود یادگیری سازمانی در سازمانها با تاکید بر استفاده از IT بیان گردد.این تحقیق به روش پیمایشی اجرا گردیده و جامعه آماری آن شامل کلیه کارکنان دانشگاه پیام نور شیراز که در سال ۹۱ اشتغال داشته اند تمام کارکنان به عنوان نمونه انتخاب شده اند . ابزار تحقیق شامل دو پرسشنامه یادگیری سازمانی و کاربرد فناوری ارتباطات می باشد،که اعتبار پرسشنامه های یادگیری سازمانی و کاربرد فناوری ارتباطات با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۹۳۹ و ۰/۹۳۲ محاسبه شده است. تحلیل داده ها با استفاده از ضریب هبستگی پیرسون ،نشان داد که بین یادگیری سازمانی و کاربرد فناوری ارتباطات ارتباط معنی دار وجوددارد . همچنین بین ابعاد یادگیری سازمانی )فرهنگ سازمانی،کار و یادگیری تیمی،اشتراک دانش، رهبری مشارکتی،توسعه شایستگی های کارکنان و تفکر سیستمی( با کاربرد فناوری اطلاعات رابطه معنادار وجود دارد.در ضمن رابطه یادگیری سازمانی و میزان کاربرد فناوری اطلاعات به تفکیک جنسیت ، سطوح تحصیلاتی مختلف و سوابق کاری مختلف بررسی شده است و راهکارهایی نیز جهت بهبود یادگیری سازمانی ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.