مقاله بررسی عوامل تاثیرگذار در جلب اعتماد از خدمات الکترونیکی و توسعه شهروند الکترونیکیدر شهر زاهدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل تاثیرگذار در جلب اعتماد از خدمات الکترونیکی و توسعه شهروند الکترونیکیدر شهر زاهدان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل تاثیرگذار در جلب اعتماد از خدمات الکترونیکی و توسعه شهروند الکترونیکیدر شهر زاهدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل تاثیرگذار در جلب اعتماد از خدمات الکترونیکی و توسعه شهروند الکترونیکیدر شهر زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل تاثیرگذار در جلب اعتماد از خدمات الکترونیکی و توسعه شهروند الکترونیکیدر شهر زاهدان :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف این تحقیق توصیفی- پیمایشی، بررسی راهکارهای توسعه اعتماد در راستای توسعه شهروند الکترونیک در شهر زاهدان بود. جامعه آماری آن را شهروندان شهر زاهدان تشکیل میدادند که با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه گیری تصادفی ساده، تعداد ۳۱۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب گردید ابزار تحقیق، پرسشنامه ای بود که روایی پرسشنامه براساس نظرجمعی از اعضای هیات علمی دانشگاهها و صاحبنظران مربوطه تأیید شد و برای تعیین میزان پایایی بخش های مختلف ، از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید که میزان آن برای بخشهای اصلی پرسشنامه بالا تر از ۰/۷ کسب گردید رتبه بندی عوامل تاثیر گذار در جلب اعتماد و توسعه شهروند الکترونیکی نشان داد که عواعل فنی – زیرساختی در بالاترین رتبه و عواعل مالی – اعتباری در پایین ترین رتبه قرار گفتند همچنین، یافته ها نشان داد که بین دیدگاه شهروندان نسبت به عوامل تاثیر گذار در جلب اعتماد و توسعه شهروند الکترونیکی و متغیرهای میزان استفاده از رایانه، میزان آشنایی با مفهوم شهروند الکترونیکی، میزان آشنایی با انواع خدمات الکترونیکی، میزان علاقه به استفاده از خدمات الکترونیکی، میزان استفاده از انواع خدمات الکترونیکی، میزان تحصیلات، میزان آشنایی با رایانه و میزان رضایت از انواع خدمات الکترونیکی رابطه مثبت و معنی دار وجود داشت. یافته های حاصل از رگرسیون گام به گام نیز نشان داد که متغیرهای میزان استفاده از خدمات الکترونیکی، میزان استفاده از اینترنت، میزان آشنایی با کامپیوتر، میزان علاقه به استفاده از خدمات الکترونیکی و میزان آشنایی با انواع خدمات الکترونیکی وارد معادله شدند و۵۹/۱ درصد از واریانس دیدگاه شهروندان نسبت به عوامل تأثیر گذار در جلب اعتماد و توسعه شهروند الکترونیکی توسط این متغیرها تبیین شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.