مقاله بررسی رابطه برندینگ داخلی با عملکرد برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه برندینگ داخلی با عملکرد برند دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه برندینگ داخلی با عملکرد برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه برندینگ داخلی با عملکرد برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه برندینگ داخلی با عملکرد برند :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
برای بررسی این تحقیق بیمه سینا در نظر گرفته شده است که به عنوان یکی از برندهای بیمه جامعه از خدمات آن بهره می برند. نمونهمورد بررسی شامل ۲۵۰ نفر از کارکنان شرکت بیمه سینا است که به روش تصادفی ساده انتخاب شده و بین آنها پرسشنامه توزیعشد. ۲۳۶ درصد پاسخ دهندگان زن و ۷۶۴ درصد مرد که ۳۲۸ درصد مجرد و ۶۷۲ درصد متاهل هستند. این تحقیق که جزتحقیقات کاربردی است از حیث روش دارای ماهیت توصیفی – همبستگی می باشد که در نهایت می توان گفت عوامل تشخیصبرند ، تعهد برند و وفاداری به برند با برند سازی داخلی و عملکرد برند رابطه معنادار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.