مقاله بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و تولید ناب (مطالعه موردی: شرکتهای سازنده قطعات خودرو استان آذربایجان شرقی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و تولید ناب (مطالعه موردی: شرکتهای سازنده قطعات خودرو استان آذربایجان شرقی) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و تولید ناب (مطالعه موردی: شرکتهای سازنده قطعات خودرو استان آذربایجان شرقی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و تولید ناب (مطالعه موردی: شرکتهای سازنده قطعات خودرو استان آذربایجان شرقی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و تولید ناب (مطالعه موردی: شرکتهای سازنده قطعات خودرو استان آذربایجان شرقی) :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف این مقاله تعیین رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و تولید ناب می باشد. برای نیل به هدف فوق پنج فرضیه تدوین و مورد آزمون قرار گرفته است. جامعه آماری این تحقیق را کلیه رؤسای شرکتهای سازنده قطعات خودرو استان آذربایجان شرقی تشکیل می دهند. نمونه آماری با استفاده از رابطه کوکران ۱۳۲ شرکت تعیین شده است و به روش نمونه گیری تصادفی ساده این ۱۳۲ نفر انتخاب شده اند. برای جمع آوری دادههای لازم جهت آزمون فرضیه های تحقیق، از پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش بهات، و پرسشنامه محقق ساخته تولید ناب استفاده گردیده است. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها نیز از آزمونهایکولموگروف–اسمیرنوف، آزمون ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. نتایج بررسیها نشان میدهد که رابطه معنی داری بین ابعاد مدیریت دانش با تولید ناب وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.