مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات مراکز مخابرات شهر تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات مراکز مخابرات شهر تبریز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات مراکز مخابرات شهر تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات مراکز مخابرات شهر تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات مراکز مخابرات شهر تبریز :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف عمده تحقیق حاضر بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات بوده است. روش تحقیق توصیفی –همبستگی و جامعه آماری شامل کلیه کارکنان شرکت مخابرات شهر تبریز می باشد. حجم نمونه کارکنان بر اساس فرمول کوکران ۲۸۶ نفر محاسبه و روش نمونه گیری از نوع تصادفی طبقه ای نسبتی است. برای گردآوری داده ها از دو پرسشنامه ی محقق ساخته رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت خدماتاستفاده شد. در ارتباط با روائی ابزار سنجش به نظرات متخصصین اکتفا شده و اعتبار پرسشنامه ها به ترتیب ۸۲ % و ۹۱ % درصد از طریق آزمون آلفای کرونباخ بدست آمد. نتایج آزمونهای آماری نشان داد که: بین رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات رابطه معناداری وجود دارد. بین (وجدان کاری، نوع دوستی، ادب و ملاحظه کاری، جوانمردی و گذشت ، رفتار مدنی) با کیفیت خدمات رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.