مقاله ارزیابی کارایی پروتکل های مسیریابی مبتنی بر مکان شبکه های بین خودرویی در سناریو شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی کارایی پروتکل های مسیریابی مبتنی بر مکان شبکه های بین خودرویی در سناریو شهری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی کارایی پروتکل های مسیریابی مبتنی بر مکان شبکه های بین خودرویی در سناریو شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کارایی پروتکل های مسیریابی مبتنی بر مکان شبکه های بین خودرویی در سناریو شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی کارایی پروتکل های مسیریابی مبتنی بر مکان شبکه های بین خودرویی در سناریو شهری :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
شبکه های VANET زیرمجموعه ای از شبکه های MANET می باشند که می توانند جهت ارتباط در سیستم های ITS مورد استفاده قرار گیرند. این شبکه ها مانند MANET ساختار خاصی نداشته و در آن ها نودهای تشکیل دهنده شبکه، خودروهای در حال حرکت هستند. تصمیم راننده، سرعت بالا و حرکت مداوم خودروها خصوصیات منحصر به فردی را در این شبکه ها ایجاد کرده است. بنابراین مسیریابی برای انتشار داده ها در این شبکه ها مسئله ای اساسی است. مسیریابی در این شبکه ها خود به چند دسته کلی تقسیم می شود که یکی از مهمترین آن ها مسیریابی مبتنی بر مکان می باشد. پروتکل های مسیریابی GPCR، GPSR، LAR و STBR از پروتکل های پیشتاز در شبکه های مبتنی بر مکان می باشند. در این مقاله به ارزیابی کارایی این پروتکل ها در محیط شهری پرداخته و از طریق شبیه سازی ها نشان داده ایم که اگر شاخص تحویل بسته مدنظر باشد آنگاه پروتکل GPCR بهترین عملکرد را دارد و چنانچه شاخص تاخیر انتها به انتها مورد توجه قرار گیرد، پروتکل GPSR کارایی بالاتری را از خود نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.