مقاله بررسی رابطه سبک تفکر مدیران سازمان آموزش و پرورش با گرایش به تغییر مدیران مدارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه سبک تفکر مدیران سازمان آموزش و پرورش با گرایش به تغییر مدیران مدارس دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه سبک تفکر مدیران سازمان آموزش و پرورش با گرایش به تغییر مدیران مدارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه سبک تفکر مدیران سازمان آموزش و پرورش با گرایش به تغییر مدیران مدارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه سبک تفکر مدیران سازمان آموزش و پرورش با گرایش به تغییر مدیران مدارس :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه سبک تفکر مدیران سازمان آموزش و پرورش با گرایش به تغییر مدیران مدارس بوده است. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش را کلیه مدیران عالی و میانی سازمان های آموزش و پرورش شهرستان های جنوب استان کرمان و کلیه مدیران مدارس این شهرستان ها تشکیل می دهد. برای انتخاب نمونه آماری پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد و ۳۰ نفر از مدیران سازمان آموزش و پرورش به همراه ۸۰ نفر از مدیران مدارس این شهرستان ها نمونه آماری پژوهش را تشکیل دادند. برای جمع آوری داده های پژوهش از پرسشنامه سبک تفکر استرنبرگ و پرسشنامه گرایش به تغییر دونهام و همکاران استفاده شد. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه های پژوهش از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند گانه با استفاده از روش گام به گام استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که سبک تفکر مدیران سازمان آموزش و پرورش با گرایش به تغییر مدیران مدارس رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. از بین مؤلفه های سبک تفکر مدیران سازمان آموزش و پرورش مؤلفه های سبک قضایی و اجرایی با گرایش به تغییر مدیران مدارس رابطه معناداری مشاهده نشد. یافته ها بیانگر این بود که بین سبک تفکر مدیران سازمان آموزش و پرورش و مؤلفه های گرایش به تغییر ( شناختی، عاطفی و رفتاری ) رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.