مقاله بررسی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری با بهبود نوآوری در خدمات (مطالعه موردی: شعب شمال شهر تهران بانک ملی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری با بهبود نوآوری در خدمات (مطالعه موردی: شعب شمال شهر تهران بانک ملی) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری با بهبود نوآوری در خدمات (مطالعه موردی: شعب شمال شهر تهران بانک ملی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری با بهبود نوآوری در خدمات (مطالعه موردی: شعب شمال شهر تهران بانک ملی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط مدیریت ارتباط با مشتری با بهبود نوآوری در خدمات (مطالعه موردی: شعب شمال شهر تهران بانک ملی) :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در دنیای تجارت امروز توجه و عمل به اصول بازاریابی رابطه مند ، نوآوری و مدیریت ارتباط با مشتری می تواند سهم عمده ای در حفظ و نگهداری مشتریان کنونی داشته باشد و برای شرکت به عنوان مزیت رقابتی پایدار به شمار آید.در این تحقیق رابطه فعالیت های مشتری محور،استراتژی های مشتری مداری، بعد تکنولوژیکی CRM و بعد مدیریتی CRM با بهبود نوآوری در خدمات بررسی گردید. نتایج تحقیق نشان داد که هر یک از عوامل با بهبود نوآوری در خدمات رابطه معناداری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.