مقاله بررسی بازاریابی در صنعت سیمان کشور با اتکا بر ۴P


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی بازاریابی در صنعت سیمان کشور با اتکا بر ۴P دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی بازاریابی در صنعت سیمان کشور با اتکا بر ۴P  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی بازاریابی در صنعت سیمان کشور با اتکا بر ۴P،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی بازاریابی در صنعت سیمان کشور با اتکا بر ۴P :

تعداد صفحات:۲۷
چکیده:
در حال حاضر فروش فعالیتی بسیار پیچیده و نیازمند فن آوری و مهارتهای نوین علمی می باشد. در تئوری می توان تمام دنیا را به عنوان بازار خود انتخاب کرد . اما در عمل به آسانی نمی توان بر آنها فائق شد. بنابراین تحقیق و تفحص در این خصوص به جهت یافتن ۴ ) یا به عبارتی عنصر آمیخته بازاریابی بیشترین عامل P ) این مهم که کدام یک از چهار پی تأثیرگذار و ارتقاء دهنده فروش سیمان کشور می باشد، در این تحقیق تلاش شده است تا باتلفیق علم و عمل و یافتن نقاط قوت و ضعف کارخانجات سیمان ایران، روشهای مناسب وقابل اجراء جهت نفوذ، استقرار، بازار داری و بازارگردانی سیمان ایران در بازارهای داخلی،منطقه ای، بین المللی و جهانی ارائه نماید، در انجام این تحقیق از طریق مطالعات اسنادی و مبانی نظری مرتبط با موضوع جمع آوری شده و نیز با استفاده از پرسشنامه به دریافت اطلاعات از مشتریان سیمان پیرامون موضوع تحقیق و فرضیات آن اقدام گردید فرضیه های تحقیق براساس نتایج به دست آمده از بررسی سوالات، با استفاده از آمار استنباطی مورد آزمون قرار گرفته تا رد یا تایید شود. به اینصورت که برای آزمون فرضیه های تحقیق از آزمونهای آماری شامل آزمون همبستگی کای اسکوراستفادهشده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.