مقاله بررسی تاثیرشدت رقابت و نوع استراتژی کسب وکار شرکت ها بر رابطه بین ساختار سرمایهو ارزش افزوده اقتصادی شرکت ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیرشدت رقابت و نوع استراتژی کسب وکار شرکت ها بر رابطه بین ساختار سرمایهو ارزش افزوده اقتصادی شرکت ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیرشدت رقابت و نوع استراتژی کسب وکار شرکت ها بر رابطه بین ساختار سرمایهو ارزش افزوده اقتصادی شرکت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیرشدت رقابت و نوع استراتژی کسب وکار شرکت ها بر رابطه بین ساختار سرمایهو ارزش افزوده اقتصادی شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیرشدت رقابت و نوع استراتژی کسب وکار شرکت ها بر رابطه بین ساختار سرمایهو ارزش افزوده اقتصادی شرکت ها :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در این پژوهش به دنبال این مسئله بوده که آیا ساختار سرمایه شرکتها ( اهرم مالی) بر ارزش افزوده اقتصادی تاثیر دارد یا خیر و آیا این تاثیر گذاری تحت تاثیر شدت رقابت در بازار محصول و نوع استراتژی کسب وکار اتخاذ شده توسط شرکت ها قرار میگیرد . برای این منظور تعداد ۹۵ شرکت تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به عنوان نمونه در بازده زمانی ۱۳۸۵ – ۱۳۹۰ استفاده گردید پس از آزمون فرضیه های مربوطه توسط نرم افزار استاتا مشخص شد که اهرم مالی بر ارزش افزوده اقتصادی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تاثیر منفی دارد . اما شدت رقابت در بازار محصول که در این پژوهش توسط شاخص کیو تو بین سنجیده شده است بر این رابطه تاثیر نداشته و به علاوه تاثیر اهرم مالی بر ارزش افزوده اقتصادی در بین شرکت هایبا استراتژی رهبری هزینه و تمایز محصول منفی بوده اما نوع استراتژی اتخاذ شده توسط شرکت ها بر این تاثیر گذاری نقشی ندارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.