مقاله بررسی تأثیر ارتباط نام تجاری و تجربه بر وفاداری مشتریاندر چارچوب اعتماد و تعهد به نام تجاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر ارتباط نام تجاری و تجربه بر وفاداری مشتریاندر چارچوب اعتماد و تعهد به نام تجاری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر ارتباط نام تجاری و تجربه بر وفاداری مشتریاندر چارچوب اعتماد و تعهد به نام تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر ارتباط نام تجاری و تجربه بر وفاداری مشتریاندر چارچوب اعتماد و تعهد به نام تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر ارتباط نام تجاری و تجربه بر وفاداری مشتریاندر چارچوب اعتماد و تعهد به نام تجاری :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای بنگاه اقتصادی جهت کسب مزیت رقابتی و بخش بندی بازار ضروری است. از این رو ، در این تحقیق ، به دنبال پاسخ به این پرسش اصلی هستیم که : متغیرهای مؤثر بر وفاداری به نام تجاری و تمایل به خرید مجدد ، درچارچوب اعتماد و تعهد به نام تجاری در میان مصرف کنندگان لوازم خانگی در استان مازندران کدامند ؟ که برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده گردید و همچنین از نرم افزار لیزرل و SPSS برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.