مقاله بررسی رابطه ارزشیابی توصیفی با یادگیری خود تنظیمی در بین دانش آموزان دختر و پسر پایه۹۰- پنجم ابتدایی شهر کوهدشت در سال تحصیلی ۹۱- ۹۰


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ارزشیابی توصیفی با یادگیری خود تنظیمی در بین دانش آموزان دختر و پسر پایه۹۰- پنجم ابتدایی شهر کوهدشت در سال تحصیلی ۹۱- ۹۰ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ارزشیابی توصیفی با یادگیری خود تنظیمی در بین دانش آموزان دختر و پسر پایه۹۰- پنجم ابتدایی شهر کوهدشت در سال تحصیلی ۹۱- ۹۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ارزشیابی توصیفی با یادگیری خود تنظیمی در بین دانش آموزان دختر و پسر پایه۹۰- پنجم ابتدایی شهر کوهدشت در سال تحصیلی ۹۱- ۹۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ارزشیابی توصیفی با یادگیری خود تنظیمی در بین دانش آموزان دختر و پسر پایه۹۰- پنجم ابتدایی شهر کوهدشت در سال تحصیلی ۹۱- ۹۰ :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه ارزشیابی توصیفی با یادگیری خود تنظیمی در بین دانش آموزان دختر و پسر پایه پنجم ابتدایی شهر کوهدشت در سال تحصیلی ۹۱است. به منظور دستیابی به این هدف، با استفاده از جدول نمونه گیری مورگان ۱۶۲ نفر ( ۸۱ دختر و ۸۱ پسر) به صورت تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش دو پرسشنامه است که عبارت بودند از پرسشنامه ارزشیابی توصیفی که اولین بار توسط سمیه ملایی ( ۱۳۸۹ ) مورد استفاده قرار گرفت که در اینپژوهش روایی آن توسط اساتید دانشگاه علامه طباطبایی تایید شد و پایایی آن نیز با استفاده از ضریب آلفای کرانباخ بدست آمد و همچنین پرسشنامه یادگیری خود تنظیمیمستقل استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد: ارزشیابی ( ۱۹۹۰ ) که روایی و پایایی آنها قبلا مشخص شده است. برای تجزیه و تحلیل دادهها از روش همبستگی پیرسون و t مستقل استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد: ارزشیابی توصیفی با یادگیری خود تنظیمی دختران و پسران پایه پنجم ابتدایی رابطه معنادار دارد، بین یادگیری خود تنظیمی دختران و پسران پایه پنجم ابتدایی تفاوت معنادار وجود ندارد. توصیفی با یادگیری خودتنظیمی دختران وپسران پایه پنجم ابتدایی رابطه معنادار دارد، بین یادگیری خودتنظیمی دختران و پسران پایه پنجم ابتدایی تفاوت معنادار وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.