مقاله ارزیابی ورتبه بندی شاخصهای کیفیت خدمات به وسیله تلفیق مدل های کانووسروکوالدرموسسه ثامن الائمه شعب شهر شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی ورتبه بندی شاخصهای کیفیت خدمات به وسیله تلفیق مدل های کانووسروکوالدرموسسه ثامن الائمه شعب شهر شیراز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی ورتبه بندی شاخصهای کیفیت خدمات به وسیله تلفیق مدل های کانووسروکوالدرموسسه ثامن الائمه شعب شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی ورتبه بندی شاخصهای کیفیت خدمات به وسیله تلفیق مدل های کانووسروکوالدرموسسه ثامن الائمه شعب شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی ورتبه بندی شاخصهای کیفیت خدمات به وسیله تلفیق مدل های کانووسروکوالدرموسسه ثامن الائمه شعب شهر شیراز :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
باوجود رشد سریع و بین المللی شدن خدمات، بخصوص خدمات مالی، بانک ها به عنوان یک سازمان خدماتی نقش هدایت و پشتیبانی بسیاری از فعالیتهای اقتصادی جامعه را برعهده دارند. این پژوهش باهدف،ارزیابی ورتبه بندی شاخص های کیفیت خدمات به وسیله تلفیق مدل های کانو وسروکوال درموسسه مالی و اعتباری ثامن الائمه شعب شهر شیراز می باشد. براساس نتایج بدست آمده از ادغام دومدل سروکوال وکانو مشاهده می شود که مولفه احساس امنیت شخصی ودارایی های مشتریان وصحیحوبدون اشتباه بودن گزارشات، اسناد و مدارک ارائه شده ومنظم وآراسته بودن ظاهرکارکنان شعبه جزءنیازهای بایدی باشکاف منفی می باشد که دراولویت اول رسیدگی قرارگرفته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.