مقاله ارزیابی وضعیت یادگیری سازمانی براساس الگوی INVEST (مطالعه موردی:مدیریت شعب در بانک کشاورزی استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی وضعیت یادگیری سازمانی براساس الگوی INVEST (مطالعه موردی:مدیریت شعب در بانک کشاورزی استان مازندران) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی وضعیت یادگیری سازمانی براساس الگوی INVEST (مطالعه موردی:مدیریت شعب در بانک کشاورزی استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی وضعیت یادگیری سازمانی براساس الگوی INVEST (مطالعه موردی:مدیریت شعب در بانک کشاورزی استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی وضعیت یادگیری سازمانی براساس الگوی INVEST (مطالعه موردی:مدیریت شعب در بانک کشاورزی استان مازندران) :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
تحقیق حاضر تحت عنوان ارزیابی وضعیت یادگیری سازمانی براساس الگوی INVEST (مطالعه موردی :مدیریت شعب در بانک INVESTکشاورزی استان مازندران) می باشد.سوال اصلی تحقیق این است که وضعیت یادگیری سازمانی در مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران چگونه است ؟همچنین بر اساس مؤلفه های الگوی INVEST سوالات تحقیق شکل گرفت. در این تحقیق جامعه آماری، کلیه مدیران و کارشناسان و کارکنان مدیریت شعب در بانک کشاورزی استان مازندران می باشد. با استفاده از جدول کرجسی و مورگان نمونه این تحقیق ۶۳ نفر بدست آمده است.روش تحقیق از نوع توصیفی – پیمایشی بوده ، از ابزار پرسشنامه جهت جمع آوری داده ها استفاده شده است که از رواییمحتوایی برخوردار بوده و چون ضریب آلفای کرونباخ ۰/۹۵۵ بدست آمد ، نشان داد که از پایایی لازم نیز برخورداراست . پرسشنامه بر اساس نمونه گیری تصادفی ساده بین افراد نمونه توزیع گردید.پس از جمع آوری داده ها از آزمون دو جمله ای برای پاسخگویی به سوالات تحقیقاستفاده شد و نتایج تحقیق نشان داد که وضعیت شش مولفه فراگیران با انگیزه ، فرهنگ پرورش دهنده ، دورنما برای یادگیری ، یادگیریافزایش یافته ، مدیریت حمایتی و ساختار قابل تغییردر مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران در سطح متوسط به بالا می باشد .در پاسخ به سوال اصلی تحقیق نتیجه شد که وضعیت یادگیری سازمانی در مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران در سطح متوسط به بالا می باشد.براساس آزمون فریدمن اولویت مولفه ها به ترتیب دورنما برای یادگیری ، مدیریت حمایتی ، فرهنگ پرورش دهنده ، فراگیران با انگیزه ، ساختار حمایتی و یادگیری افزایش یافته، است.و در پایان این تحقیق ، پیشنهاداتی جهت بهبود عوامل موثر ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.