مقاله استفاده از QFD فازی برای رسیدن به تعالی سازمانی (EFQM) در شرکت جندی شاپور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
19 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از QFD فازی برای رسیدن به تعالی سازمانی (EFQM) در شرکت جندی شاپور دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از QFD فازی برای رسیدن به تعالی سازمانی (EFQM) در شرکت جندی شاپور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از QFD فازی برای رسیدن به تعالی سازمانی (EFQM) در شرکت جندی شاپور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از QFD فازی برای رسیدن به تعالی سازمانی (EFQM) در شرکت جندی شاپور :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
گسترش کارکرد کیفیت (QFD) یکی از روشهای کاربردی مدیریت که نیازمند ارزیابی دقیق انتظارات مشتریان و کاربران نهایی در تبدیل آنها به اهداف و الزامات فنی محصول می باشد. گسترش کارکرد کیفیت ( QFD ) به شرکت ها کمک می کند تا مصالحه ای کلیدی بین آنچه مشتریان می خواهند و آنچه شرکتها می توانند، برقرار سازد. پیشینه مدل تعالی سازمانی EFQM نشان میدهد که استفاده از ابزارهای مدیریت که مرتبط با نیازهایسازمانی هستند مسئله استراتژیک را برای شرکتها در دنیای رقابتی امروزه بوجود آورده اند. هدف از این تحقیق، ارائه رویکرد اصلی انتخاب ابزارهای مدیریتی بر اساس گسترش کارکرد کیفیت QFD برای رسیدن به بهبود و تعالی سازمانی می باشد. منطق فازی نیز بکار گرفته شده تا درباره ماهیت مبهمقضاوت های کیفی زبانی که در خانه کیفیت ارائه شده، بپردازد. این تکنیک قادر است داده های کیفی فازی را برحسب متغییرهای زبانی بیان نماید. مدل این تحقیق که مورد آزمایش قرار گرفته از نمونه ای واقعی استفاده کرده است که شرکت جندی شاپور در صنعت پتروشیمی می باشد و از ۱۵ ابزارمدیریتی با ۵ معیار توانمند ساز مدل EFQM استفاده شده است. به منظور استخراج نتایج حاصله از نرم افزار EXCEL استفاده شده است. جامعه آماری مورد بررسی در این پژوهش مدیران و کارکنان شرکت جندی شاپور می باشند. بطور کلی یافته های پژوهش نشان میدهد که با استفاده از ابزارهای مؤثر مدیریتی می توان اهداف شرکت را به سمت تعالی پیش برد و مزیت رقابتی نسبت به رقبا کسب نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.