مقاله بررسی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک کشاورزی مطالعه موردی : شعب بانک کشاورزی استان گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک کشاورزی مطالعه موردی : شعب بانک کشاورزی استان گیلان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک کشاورزی مطالعه موردی : شعب بانک کشاورزی استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک کشاورزی مطالعه موردی : شعب بانک کشاورزی استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک کشاورزی مطالعه موردی : شعب بانک کشاورزی استان گیلان :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یکی از عوامل موفقیت سازمانها در عصر امروز، فراهم آوردن رضایت مشتریان است. اجرای صحیح مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بسیاری از سازمانها موجب افزایش توان رقابتی، افزایش درآمد و کاهش هزینه های عملیاتی شده است. برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در هر سازمانی ابتدا باید زمینه های مناسب پیاده سازی را فراهم نمود. بنابر این در این تحقیق برخی از عوامل مهم پیاده سازی CRM طبق مدل گارتنر در شعب بانک کشاورزی استان گیلان بررسی شده است. جامعه آماری در این تحقیق را کارمندان شعب بانک کشاورزی استان گیلان تشکیل می دهند. با توجه به نتایج به دست آمده در این تحقیق می توان گفت که شعب بانک کشاورزی در استان گیلان قادر است مدیریت ارتباط با مشتری را موفقیت اجرا کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.