مقاله کارآفرینی بین المللی و اجتماعی در ادبیات علمی و مهندسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کارآفرینی بین المللی و اجتماعی در ادبیات علمی و مهندسی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کارآفرینی بین المللی و اجتماعی در ادبیات علمی و مهندسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کارآفرینی بین المللی و اجتماعی در ادبیات علمی و مهندسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کارآفرینی بین المللی و اجتماعی در ادبیات علمی و مهندسی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در این مقاله تعریف کارآفرینی اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. در آخر توصیه ها و پیشنهاد هایی برای رشد و توسعه و گسترش کارآفرینی ارائه شد. با توجه به مطالب ارائه شده می توان اذعان نمود که کارآفرینی موتور متحرک توسعه فناوری، اقتصادی، تجارتی و مدیریتی است . همچنین درباره کارافرینی بین المللی و عوامل موثر زیر دقیقاً بحث می شود : الف – توجه به درآمد، سلیقه و سطح انتظارات و استانداردهای بین المللی ب : توجه به انطباق محصولات و خدمات با محیط فرهنگی بین المللی ج : توجه به محیط سیاسی و حقوقی کشورها د: توجه به بکارگیری سیستم های پویا ه – توجه اساسی به ساختار سازمانی، تقسیم کارها، استاندارد سازی، نظارت و کنترل و : سایر عوامل موثر در کارآفرینی بین المللی . در این مقاله همچنین توضیح داده می شود که کارآفرینی اجتماعی از شش جزء ذیل تشکیل می شود: الف – عامل تغییر در بخش اجتماعی، ب – پذیرش مأموریت برای ایجاد و بقای ارزش ج – شناسایی و ترغیب سرسختان فرصت های جدید د – به کارگیری فرآیند مستمر نوآوری ، سازگاری و یادگیری ه – اقدام جدی و بی با کانه به وسیله منابع در دسترس و – ارائه حس بلند پروازانه پاسخگویی به موسسات و پیامدهای حاصله ، در خاتمه توضیح داده می شود که کارآفرینی یک پدیده بسیار مهم و پیچیده و چند بعدی است که تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد و برای ایجاد گسترش و نهادینه کردن آن درشرکت ها و سازمانها باید اولا این پدیده بخوبی شناخته شود و ثانیاً از رویکردی واقع گرایانه و بلند مدت کمک گرفت .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.