مقاله ضرورت های تغییر طراحی در نوسازی واحدهای مراکز آموزشی با رویکرد معماری پایدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ضرورت های تغییر طراحی در نوسازی واحدهای مراکز آموزشی با رویکرد معماری پایدار دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ضرورت های تغییر طراحی در نوسازی واحدهای مراکز آموزشی با رویکرد معماری پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ضرورت های تغییر طراحی در نوسازی واحدهای مراکز آموزشی با رویکرد معماری پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ضرورت های تغییر طراحی در نوسازی واحدهای مراکز آموزشی با رویکرد معماری پایدار :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
موضوع پایداری در سال های اخیر بخش وسیعی از ادبیات معماری را به خود اختصاص داده است و می تواند در مقیاس ها و طرح های متنوعی تعریف و تبیین گردد. از جمله طرح های موضوعی که در این نوشتار بر اساس اصول پایداری مورد ارزیابی قرار گرفته، ضرورت طراحی مراکز آموزشی است. تجربه ی طراحی فضاهای آموزشی و یا به عبارت کلی تر، محیط های یادگیری در دوران معاصر، همواره چالش برانگیز بوده است. فضاهای آموزشی از زمره مصداق های معماری است که عملکرد آن می بایست به طور جدی با مفاهیم آموزشی درگیر باشد. فضاهای آموزشی یکی از حوزه های معماری محیطی هستند که نقش عمده ای در یک جامعه ایفا می نمایند. بی توجهی و ناآگاهی در طراحی فضاهای آموزشی، نتایج نامطلوبی را به همراه دارد. در پژوهش زیر به مسایل مربوط به طراحی مراکز آموزشی، کیفیت محیطی که فرد در آن آموزش می بیند، نقش اقلیم و مسئله پایداری در مراکز آموزشی اشاره شده است. همچنین نگرش خانواده ها پیرامون داشتن فضاهای آموزشی استاندارد مورد بررسی قرار گرفته است. این پژوهش با استفاده از روش توصیفی – تحلیلی و بکارگیری آزمون T تک دامنه ایی متغیر تحقیق، تحلیل گردیده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه والدین دانش آموزان مراکز آموزشی شهر ساری بوده که از میان آنان ۳۸۴ نمونه مورد پرسشگری مستقیم قرار گرفته اند. نتایج حاصل از آزمون T تک دامنه ایی نشان داده که تغییر نگرش خانواده ها برای داشتن فضاهای آموزشی استاندارد به واسطه افزایش اطلاعات و مطالبات آن تاثیر زیادی در تغییر طراحی مراکز آموزشی با رویکرد معماری پایدار در شهر ساری داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.