مقاله تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
کارنامه حیات بشری مملو از ابداع فن آوری های متعددی است که جملگی در جهت تسهیل زندگی انسان مطرح شده اند. در سال های اخیر، بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بصورت چشمگیری در صنایع خدماتی افزایش یافته است، به خصوص در صنعت بانکداری، که با استفاده از فناوری اطلاعات شرایط بانک داری اینترنتی، پرداخت الکترونیکی، امنیت سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فراهم گشته است. در تحقیق حاضر بر اساس نتایج به دست آمده از برآورد مدل با استفاده از داده های ۱۳ بانک منتخب به صورت نامتوازن با استفاده از روش اقتصاد سنجی داده های پانلی تاثیر مثبت فناوری اطلاعات و ارتباطات بر روی سودآوری بانک های منتخب کشور، تایید شد. در مجموع می توان اظهار داشت که امروزه پایانه فروش، پایانه شعب، دستگاه خودپرداز نمادی از فناوری اطلاعات و ارتباطات دربانک داری الکترونیک کشور ما است و بکارگیری این ابزار توانسته است بر کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری در سیستم بانک داری کشور تاثیر گذار باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.