مقاله استفاده از الگوریتم K- میانگین برای خوشه بندی دانشجویان رشته کامپیوتر براساس میزان علاقه مندی و عوامل موثر بر یادگیری دروس برنامه نویسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از الگوریتم K- میانگین برای خوشه بندی دانشجویان رشته کامپیوتر براساس میزان علاقه مندی و عوامل موثر بر یادگیری دروس برنامه نویسی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از الگوریتم K- میانگین برای خوشه بندی دانشجویان رشته کامپیوتر براساس میزان علاقه مندی و عوامل موثر بر یادگیری دروس برنامه نویسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از الگوریتم K- میانگین برای خوشه بندی دانشجویان رشته کامپیوتر براساس میزان علاقه مندی و عوامل موثر بر یادگیری دروس برنامه نویسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از الگوریتم K- میانگین برای خوشه بندی دانشجویان رشته کامپیوتر براساس میزان علاقه مندی و عوامل موثر بر یادگیری دروس برنامه نویسی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
داده کاوی ابزار مناسبی برای استخراج دانش پنهان شده اطلاعات در پایگاه داده های حجیم است، این ابزار قدرتمند دارای پتانسیل بالایی برای تمرکز بر روی مهمترین اطلاعات موجود در مخازن داده ها است. خوشه بندی از مهمترین الگوریتم های داده کاوی است و کاربرد بسیاری در کشف دانش دارد، یکی از مهم ترین الگوریتم های خوشه بندی که به طور گسترده به کار می رود الگوریتم K- میانگین است . این مقاله به بررسی استفاده از الگوریتم K- میانگین برای خوشه بندی دانشجویان رشته کامپیوتر براساس میزان علاقه مندی و عوامل موثر بر یادگیری دروس برنامه نویسی در موسسات آموزش عالی شفق و آیندگان تنکابن و دانشکده فنی و حرفه ای ملاصدرا رامسر طی سال ۱۳۹۲ انجام شده است. انگیزه اصلی انجام این مطالعه وجود مشکلات پیش روی آموزش در دروس برنامه نویسی و عدم استقبال دانشجویان از این دروس است. با توجه به اطلاعات استخراج شده بر مبنای پرسشنامه ها ، عواملی چون عدم آشنایی درست با الگوریتم های حل مسئله و دانش ریاضی، ضعف در شیوه تدریس و امتیاز دهی نهایی بر خلاف اصول علمی و عدم آشنایی با دانش و مسائل روز در زمینه های مختلف برنامه نویسی نقش پررنگتری داشته و پیش بینی شده است که تنها حدود ۱۵ درصد بصورت حرفه ای گرایش به درس برنامه نویسی خواهند داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.