مقاله بررسی و ارزیابی تاثیرات تغییرات زمین بروش اینترفرومتریک SAR بر روی چاده (یزد – اردکان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و ارزیابی تاثیرات تغییرات زمین بروش اینترفرومتریک SAR بر روی چاده (یزد – اردکان) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و ارزیابی تاثیرات تغییرات زمین بروش اینترفرومتریک SAR بر روی چاده (یزد – اردکان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارزیابی تاثیرات تغییرات زمین بروش اینترفرومتریک SAR بر روی چاده (یزد – اردکان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و ارزیابی تاثیرات تغییرات زمین بروش اینترفرومتریک SAR بر روی چاده (یزد – اردکان) :

تعداد صفحات:۳۶
چکیده:
یکی از عوامل مهمی که سازه ها، ابنیه، جاده ها و مناطق محافظت شده را تهدید می کند، فرونشست زمین می باشد. تشخیص و ارزیابی ابعاد مختلف خرابی حاصل از فرونشست حائزاهمیت است. امروزه برای تعیین تغییرمکانی دیگر از روشهای سنتی سیستمهای مکانیابی استفاده نمی شود از روشهای پیشرفته تر مانند سنجنده های راداری SAR که بروش اینترفرومتریک به صورت مستقل یا بعضا با همکاری سیستمهای مکانیابی به تشخیص تغییر مکانی می پردازند استفاده می شود در این مقاله با استفاده از تصاویر سنجنده ASAR طی سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ میلادی از منطقه دشت یزد اردکان به ابعاد ۷۰ در ۱۰۵ کیلومتر گرفته شده است پردازش لازم با نرم افزار SARSCAPE انجام شده و میزان تغییر مکان ۱۴+ سانتی متر بالاآمدگی و به مقدار ۲۲- سانتی متر فرونشست زمین رسیده ایم. این دشت در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده و دارای منابع قابل توجه آبهای زیرزمینی می باشد و تغییرات مورد نظر تاثیرات بسیاری در تخریب و تغییر شرایط منطقه ای بهمراه داشته است. که ما اثر آن را بر روی جاده درنظر می گیریم که با مدلسازی با نرم افزار SAP با دال ۴۰ و ۲۰ و ۱۰ تحت بار یکنواخت مورد بررسی قرار داده که به ترتیب به مقدار ۱۸، ۱۲ و ۰۹ سانتی متر تفاضل مقدار تغییر مکان بالا و پایین مدلسازی رسیده ایم. که تاثیر بار بروی جاده پی برد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.