مقاله اهمیت و ضرورت بازاریابی در توسعه گردشگری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اهمیت و ضرورت بازاریابی در توسعه گردشگری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اهمیت و ضرورت بازاریابی در توسعه گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اهمیت و ضرورت بازاریابی در توسعه گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اهمیت و ضرورت بازاریابی در توسعه گردشگری :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
بازاریابی تلاشی نظام مند برای شناخت کلیه عناصر بازار و اقدام مناسب نسبت به انواع تقاضاها با توجه به نظام اموزشی جامعه و اهداف سازمان یازاریابی فعالیتی انسانی جهت اراضاء نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله محصولات باریابی به عنوان فرایندی مدیریتی اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می کنند بازاریابی یکی از ارکان حیاتی و عامل پویایی صنعت گردشگری می باشد.علی رغم توانمندی های ایران در زمینه گردشگری متاسفانه تاکنون نتوانسته به جایگاه شایسته ای در این صنعت دست یابد از جمله عواملی که می تواند صنعت گردشگری کشور را توسعه و بهبود بخشد بکارگیری ابزارها و پارامترهای موثر بازاریابی است.ایران به دلیل دارا بودن امکانات و توانهای بالقوه طبیعی ویژگیهای متنوع اقلیمی چشم اندازهای جالب اکولوژیکی آثار و ابنیه تاریخی متعدد و انواع جاذبه های فرهنگی و اقتصادی معیشتی به عنوان یکی از مناطق مهم کشاورزی دامداری و ; منحصر به فرد از اهمیت زیادی برخوردار است.توان های محیطی فوق الذکر موجب شده تا ایران ظرفیتهای لازم برای هرگونه برنامه ریزی ویژه در بخشهای مختلف توریسم داشته باشد.بدین ترتیب شناخت پتانسیل های طبیعی چشم اندازهای اکولوژیکی منابع محیطی سودآور جاذبه های فرهنگی و طبیعی و فقط آثار با ارزش محیطی می تواند از جنبه های اقتصادی تاثیر زیادی داشته و موجب اشتغال و کسب درآمد در سطح کشور گردد.هدف از تحقیق حاضر شناخت و بررسی تاثیر بازاریابی بر صنعت گردشگری می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.