مقاله ارائه مدل مفهومی شبکه سازی خوشه صنایع بسته بندی پلی اتیلن کرمانشاه در راستای فروش محصولات خوشه با رویکرد TOC


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل مفهومی شبکه سازی خوشه صنایع بسته بندی پلی اتیلن کرمانشاه در راستای فروش محصولات خوشه با رویکرد TOC دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل مفهومی شبکه سازی خوشه صنایع بسته بندی پلی اتیلن کرمانشاه در راستای فروش محصولات خوشه با رویکرد TOC  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل مفهومی شبکه سازی خوشه صنایع بسته بندی پلی اتیلن کرمانشاه در راستای فروش محصولات خوشه با رویکرد TOC،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل مفهومی شبکه سازی خوشه صنایع بسته بندی پلی اتیلن کرمانشاه در راستای فروش محصولات خوشه با رویکرد TOC :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
در این تحقیق اقدامات پیشنیازطراحی شبکه فروش محصولات خوشه صنایع بسته بندی پلی اتیلن کرمانشاه ، به دو دسته کلی تقسیمگردیده اند : دسته اول شامل اقداماتی است که پیشنیاز تصمیم گیری واحدها جهت طراحی شبکه فروش محصولات خوشه می باشد.این دسته از اقدامات با رویکرد TOC بررسی و تجزیه و تحلیل شده است. دسته دوم شامل اقداماتی است که ساختار شبکه و نوع فعالیت آن را مشخص می نماید. پژوهش حاضر با هدف طراحی شبکه فروش محصولات خوشه صنایع بسته بندی پلی اتیلنکرمانشاه انجام گرفته است . جامعه آماری این تحقیق شامل واحدهایی است ۱- در استان کرمانشاه مستقر باشند ۲– محصولاتتولیدی آنها از نوع بسته بندی باشد ۳ – پلی اتیلن به عنوان اصلی ترین مواد اولیه مورد نیاز آنها باشد. در حال حاضر تعداد واحدهاییکه سه مشخصه فوق را دارند ۳۰ واحد می باشد. روش تحقیق این پژوهش، از نظر هدف اکتشافی و از نظر پیمایشی (مصاحبهعمقی) همبستگی است. از ابزار پرسشنامه نیز جهت گردآوری اطلاعات استفاده شده است. در این پژوهش به منظور مقایسه وضعیتپیشنهادی تحقیق (فروش تجمعی محصولات خوشه) با وضعیت موجود، (فروش جزئی و انفرادی) از یک رابطه ریاضی استفاده شدهاست و مشخص شد به طور متوسط در هر بار فروش تجمیعی، میزان ۴۲۰۱۰۸ میلیون ریال برای واحدهای خوشه افزایش فروش به همراه دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.