مقاله بررسی انواع خرید و عوامل موثر بر خرید در هنگام گردشگری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی انواع خرید و عوامل موثر بر خرید در هنگام گردشگری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی انواع خرید و عوامل موثر بر خرید در هنگام گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی انواع خرید و عوامل موثر بر خرید در هنگام گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی انواع خرید و عوامل موثر بر خرید در هنگام گردشگری :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
گردشگری درجهان امروزموردتوجه و استقبال تمام کشورهای دنیا قرارگرفته است و بسیاری ازکشورها بابرنامه ریزی صحیح و فراهم اوردن امکانات لازم سالانه سودهنگفتی ازاین صنعت نصیب خود می کنند خرید یکی ازفعالیت هایی است که موردعلاقه گردشگران می باشد شناسایی این موضوع که گردشگران به خرید چه کالاهایی مشتاق هستند وچه عواملی برخرید آنها اثرمی گذارد میتواند بربرنامه ریزی مسئولان و دست اندرکاران جهت تولیدوتوزیع کالاها تاثیر مثبتی داشته باشد وبلن برنقش جنسیت شغل درامدشهری و روستایی بودن برمصرف افراد تاکید دارد بودریارنیزبرنقش نمادین وهویت بخشی کالاها تاکید می کند اما اینان درشرایط معمولی وروزمره و نه درهنگام گردشگری به این موضوع پرداخته اند کر ازنظر کارکردی طیفی ارایه کرده است که شامل خرید کارکردی فنی نمایشی و تفریحی می شود استون لسر وهیوگ نیز به طبقه بندی انواع خریدار پرداخته اند خرید بردونوع فایده گرایانه و خرید فراغتی تقسیم شده است دیگرنم یتوان گفت خرید افراد فقط جنبه ضروری و جهت رفع نیازهای زیستی می باشد این تحقیق درنظر دارد به روش توصیفی و اسنادی بررسی این موضوع بپردازد که انواع خرید و عوامل موثربرآن درگردشگری کدام است و به شناسایی و معرفی آنها بپردازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.