مقاله بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی P4 در افزایش جذب گردشگر مطالعه موردی شهرک تاریخی ماسوله


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی P4 در افزایش جذب گردشگر مطالعه موردی شهرک تاریخی ماسوله دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی P4 در افزایش جذب گردشگر مطالعه موردی شهرک تاریخی ماسوله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی P4 در افزایش جذب گردشگر مطالعه موردی شهرک تاریخی ماسوله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی P4 در افزایش جذب گردشگر مطالعه موردی شهرک تاریخی ماسوله :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
بازاریابی برای تداوم حیات صنعت گردشگری بسیارضروری و لازم است درواقع بوسیله روشهای بازاریابی میتوان گردشگران را جذب مقاصد موردنظر کردبدیهی است که بهره گیری مناسب ازظرفیت های گردشگری نیازمند مطالعه بررسی و برنامه ریزی دقیق است درواقع تدوین یک برنامه جامع و منسجم که جایگاه و وضعیت موجود این صنعت را مشخص نموده و راهکارها وراهبردهای مناسبی رابرای رسیدن به وضعیت مطلوب ارایه دهد لازم و ضروری به نظر می رسد مدلامیخته بازاریابی p4 یکی ازمباحث مورد توجه دربازاریابی گردشگری و ازجمله مفاهیمی است که میتواند درتبیین وضعیت موجود وبرنامه ریزی برای رسیدن به وضعیت مطلوب صنعت گردشگری یک منطقه مورداستفاده قرارگیرد ترکیب چهارمولفه مکان محصول و قیمت و ترفیع درقالب مدل امیخته سعی دارد اولا به بررسی تعدادگردشگران ورودی به محدوده درتعطیلات نوروزی سالهای ۸۹تا۹۴ وارزیابی وضع موجود مولفه های بازاریابی درشهرک تاریخی ماسوله پرداخته وسپس مولفه های تاثیر گذار برروند افزایش گردشگر و توسعه گردشگری درمحدوده موردمطالعه رامشخص کند دراین راستا با پیمایش میدانی و روش تحقیق توصیفی و تحلیلی به گرداوری داده براساس پرسشنامه محقق ساخته ۹۳سوالی پرداخته شده است جامعه اماری شامل گردشگران وارده به محدوده و کارشناسان گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گیلان می باشند پردازش داده ها با نرم افزار spss و بامحاسبات درصد فراوانی ها به ارزیابی هریک ازسوالات پرداخته شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.