مقاله اثر بخشی آموزش مبتنی بر راهبردهای فراشناختی بر افزایش سازگاری فردی و اجتماعی دانش آموزان ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر بخشی آموزش مبتنی بر راهبردهای فراشناختی بر افزایش سازگاری فردی و اجتماعی دانش آموزان ابتدایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر بخشی آموزش مبتنی بر راهبردهای فراشناختی بر افزایش سازگاری فردی و اجتماعی دانش آموزان ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر بخشی آموزش مبتنی بر راهبردهای فراشناختی بر افزایش سازگاری فردی و اجتماعی دانش آموزان ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر بخشی آموزش مبتنی بر راهبردهای فراشناختی بر افزایش سازگاری فردی و اجتماعی دانش آموزان ابتدایی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی نقش آموزش مبتنی بر راهبردهای فراشناختی در سازگاری فردی و اجتماع دانش آموزان انجام گرفتهاست. روش پژوهش از نظر شیوه گردآوری اطلاعات شبه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون و گروه آزمایش و کنترل استفاده شدهاست جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانش آموزان ابتدایی شهر صحنه که در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ مشغول تحصیل می باشند. محقق با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای از بین جامعه آماری با استفاده از جدول مورگان به حجم۴۸ نفر از دانش آموزان انتخاب شدند .با استفاده از پرسشنامه (CTP) و طرح درس فراشناخت، ۲۴ نفر از آن ها به صورت تصادفی درگروه آزمایش و ۲۴ نفر دیگر را در گروه کنترل قرارمی دهد و پیش آزمون را اجرا می کند. روش اجرای پژوهش به این صورت استکه گروه آزمایش به مدت ۲ ماه (۱۰ جلسه)در معرض آموزش مبتنی بر راهبردهای فراشناختی قرارمی گیرند، این در حالی است که گروهکنترل این مداخله را دریافت نکرده اند. ابزارگردآوری داده ها در این پژوهش آزمون پرسشنامه کالیفرنیا می باشد که نتایج آزمونتحلیل واریانس چندمتغیری برروی تفاضل نمره های پیش آزمون و پس آزمون نشان داد که : دانش آموزان گروه های آزمایشی وگواه از لحاظ ۱۲ خرده مقیاس آزمون سازگاری فردی – اجتماعی متفاوتند . در نهایت ، یافته ها گواه آن است که آموزشراهبردهای فراشناختی) باعث افزایش سازگاری فردی و اجتماعی در دانش آموزان شهرستان صحنه می شود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.