مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر رفتار مشتریان در سپرده گذاری بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر رفتار مشتریان در سپرده گذاری بانکی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر رفتار مشتریان در سپرده گذاری بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر رفتار مشتریان در سپرده گذاری بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل موثر بر رفتار مشتریان در سپرده گذاری بانکی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
با توجه به یکسان بودن نوع خدمات بانکی در بیشتر بانکها، چگونه می توان نسبت به رقیبان، برتری پیدا کرد؟ در جواب باید گفت بانک ها حتی در شرایط مشابه با سرمایه گذاری بر روی سیستمها و سرمایه انسانی خود می توانند مزیت رقابتی نسب به رقبای خود ایجاد کنند. مشتری که خدمات بانکی را با سرعت بالا، رفتار انعطاف پذیر کارمندان و مدیر شعب و همچنین توأم با احترام بالا و حسن نیت دریافت کند. شرایط بانک را در مقایسه با اوضاع اقتصادی جامعه بهتر ببیند و همچنین با توجه ویژگی های شخصی اش با گونه هایی از خدمت که متناسب اوست، روبرو شود، بی شک به یکی از مشتریان بانک بدل خواهد شد. در این پژوهش با توجه به همه جانبه به سه بخش تأثیرگذار بر رفتار مشتری در سپرده گذاری، مدلی جهت شناسایی عوامل موثر بر رفتار وی معرفی می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.