مقاله بررسی اثربخشی ابعاد اعتماد سازمانی در نوآوری سازمان (مطالعه موردی بیمارستان های دولتی اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثربخشی ابعاد اعتماد سازمانی در نوآوری سازمان (مطالعه موردی بیمارستان های دولتی اصفهان) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی ابعاد اعتماد سازمانی در نوآوری سازمان (مطالعه موردی بیمارستان های دولتی اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی ابعاد اعتماد سازمانی در نوآوری سازمان (مطالعه موردی بیمارستان های دولتی اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی ابعاد اعتماد سازمانی در نوآوری سازمان (مطالعه موردی بیمارستان های دولتی اصفهان) :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
تحقیق حاضر به بررسی رابطه بین اعتماد سازمانی و نوآوری در بیمارستان های دولتی اصفهان می پردازد. ازآنجا که امروزه مبحث نوآوری به خصوص در سازمانهای دولتی اهمیت فزاینده ای یافته است و با توجه به اینحدس و گمان که اعتماد سازمانی می تواند عامل مهمی در نوآوری باشد، این فرضیه شکل گرفت که بین اعتمادسازمانی و نوآوری در بیمارستان های دولتی اصفهان رابطه معناداری وجود دارد. برای بررسی این رابطه از مدلمفهومی، (Ellonen et al, 2014) که برای بررسی نقش اعتماد در نوآوری سازمانی صورت گرفته بود، استفاده شد. در این پژوهش، اعتماد سازمانی شامل سه بعد اعتماد جانبی، اعتماد عمودی و اعتماد نهادی میشود. ابعاد متغیر وابسته یعنی نوآوری شامل نوآوری در محصول، نوآوری فرایندی، نوآوری رفتاری و نوآوریاستراتژیک می باشد که برگرفته از پژوهش، (Wang and Ahmed , ,( 2008 است. روش تحقیق مورد استفاده توصیفی و از شاخه همبستگی می باشد که به روشی پیمایشی انجام شده است. پرسشنامه مورد استفاده شامل ۶۵سوال بود که ۴۹ سوال اول مربوط به اعتماد سازمانی و ۱۶ سوال پایانی مربوط به نوآوری بود. روش نمونهگیری مورد استفاده، تصادفی طبقه ای است که بر اساس فرمول حجم نمونه جمع آوری گردید. نتیجه آزمونهمبستگی اسپیرمن حاکی از همبستگی مثبت و بالا بین تمام ابعاد اعتماد و ابعاد نوآوری بود. به طوری که درسطح اطمینان ۹۹ درصد کلیه اهداف فرعی آماری تأیید شدند. نتیجه حاصل از رگرسیون خطی چندگانه نیزنشان داد که تنها دو متغیر مستقل اعتماد نهادی و اعتماد عمودی با متغیر وابسته نوآوری رابطه دارند. اعتمادنهادی با ضریب تعیین ۰,۷۹ بیشترین سهم را در تبیین واریانس متغیر وابسته نوآوری ایفا می کند. در مجموعاعتماد سازمانی با ابعاد مختلف آن ۵۸,۴ درصد تغییرات نوآوری در محصول، ۶۳,۸ درصد تغییرات نوآوریرفتاری، ۵۴ درصد تغییرات نوآوری استراتژیک و ۷۴,۸ درصد تغییرات نوآوری فرایندی را تبیین می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.