مقاله ارزیابی اثرات برون سپاری خدمات بر بهره وری(مطالعه موردی: سایت اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی اثرات برون سپاری خدمات بر بهره وری(مطالعه موردی: سایت اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی اثرات برون سپاری خدمات بر بهره وری(مطالعه موردی: سایت اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی اثرات برون سپاری خدمات بر بهره وری(مطالعه موردی: سایت اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی اثرات برون سپاری خدمات بر بهره وری(مطالعه موردی: سایت اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی) :

تعداد صفحات:۲۸
چکیده:
پس از پایان عصر یکپارچه سازی عمودی که در آن سازمانها از ابتدا تا انتهای فعالیت های زنجیره تآمین (از لایه توزیع و تحویل محصولات و خدمات مشتری) را تمامآ خود پیاده سازی و اجرا می نمودند ، اکنون عصر برون سپاری فعالیت های سازمانی ظهور کرده است . امروزه یکی از دغدغه های مدیران ارزیابی و کنترل فعالیت های برون سپاری شده می باشد که این امر در بسیاری از موارد با توجه به قضاوت ها و استدلال های انسانی و از همه مهمتر شرایط عدم قطعیت شاخص های ارزیابی ، دستخوش سلایق و افکار کارشناسان قرار گرفته است که این موضوع ادامه فعایت های برون سپاری را به مخاطره می اندازد . با توجه به اهمیت موضوع ، هدف از پژوهش حاضر ارزیابی اثرات برون سپاری خدمات بر بهره وری در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی می باشد . جامعه آماری این پژوهش ، کلیه مدیران و کارکنان سایت اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی (پارس ۱) عسلویه هستند که در پروسه برون سپاری درگیر بوده اند، سپس بر اساس نمونه گیری هدفدار (قضاوتی) از میان آنها افرادی که قبل و بعد از اجرای برون سپاری حضور داشتند ۱۹۶ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند . در این پژوهش از پرسشنامه استفاده شده که نتیجه سنجش پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ، برابر ۰/۸۷۵ می باشد . قابل ذکر است که برای سنجش بهره وری از ابعاد شش گانه (مدیریت راهبردی ، منابع انسانی ، هزینه ، سرعت ارائه خدمات ، کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان )استفاده شده است . یافته های پژوهش نشان می دهد که بهره وری سازمان پس از برون سپاری خدمات در ابعاد مدیریت راهبردی و منابع انسانی از وضعیت مطلوبی برخوردار است و بهره وری سازمان پس از برون سپاری خدمات در ابعاد هزینه ، سرعت ارائه خدمات ، کیفیت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان از وضعیت مطلوبی برخوردار نمی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.