مقاله ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها مطالعه موردی شعب بانک صادرات اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها مطالعه موردی شعب بانک صادرات اهواز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها مطالعه موردی شعب بانک صادرات اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها مطالعه موردی شعب بانک صادرات اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها مطالعه موردی شعب بانک صادرات اهواز :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه تنها سازمانی در عرصه رقابت از موقعیت مناسب برخوردارند که محور اصلی فعالیت های آنها تأمین خواسته و ارضای نیازهای مشتریان با حداقل قیمت و حداکثر کیفیت باشد و به لحاظ تفاوت هایی که میان خدمات و کالاهای فیزیکی وجود دارد مشتریان تنها مرجع حایز صلاحیا جهت ممیزی کیفیت خدمات ارائه شده به شمار می روند، لذا حضور موفق و موثر در بازار رقابتی همراه با استفاده بهینه و بهره برداری مناسب از تمامی امکانات و صنایع جدید برای تولید و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت متناسب با انتظارات مشتی ضرورتی اجتناب ناپذیر است. این تحقیق به طور ویژه به بررسی ارتباط با مشتری در بانکها می پردازد و تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان و افزایش وفاداری آنها را با روش تحلیل پوششی داده ه شناسایی می کند. تحقیق حاضر از نوع توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری آن مشتریان شعب بانک صادرات می باشد جمع آوری داده ها با استفاد از پرسشنامه می باشد که در ۷ شعبه بانک و در هر بانک ۴۳ پرسشنامه توزیع شده است. نتایج حاصل نشان دهنده آن است که تنها یک بانک نمره کارایی یک را به خود اختصاص داده است و سایر بانکها در ارائه خدمت دارای شکاف می باشند و کارایی صد درسد نیستند و این خود نشان دهنده عدم توجه بانکهای دولتی به مشتریان خود می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.