مقاله بررسی تاثیر اعتبار برند بر اعتماد به برند و رشد شرکت های کوچک و متوسط استان گیلان (از چشم انداز مدیر عامل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر اعتبار برند بر اعتماد به برند و رشد شرکت های کوچک و متوسط استان گیلان (از چشم انداز مدیر عامل) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر اعتبار برند بر اعتماد به برند و رشد شرکت های کوچک و متوسط استان گیلان (از چشم انداز مدیر عامل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر اعتبار برند بر اعتماد به برند و رشد شرکت های کوچک و متوسط استان گیلان (از چشم انداز مدیر عامل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر اعتبار برند بر اعتماد به برند و رشد شرکت های کوچک و متوسط استان گیلان (از چشم انداز مدیر عامل) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
محصولات برند و برند سازی نقش مهمی در رشد و سودآوری شرکت ها دارند. برند به طور کلی برای شرکتهای بزرگ مطرح شده است. در حالی که شرکت های کوچک و متوسط هم در محیط رقابتی که وجود دارد،سهم بسزایی را تشکیل می دهند. توسعه و اعتبار برند، یک استراتژی مشهور برای شرکت ها از سالها پیش بودهاست و موفقیت آن وابسته به پذیرش و ارزیابی مصرف کنندگان از برند است، اعتبار برند یکی از با ارزشترین دارایی های هر شرکت است، برند هایی که اعتبار افزوده ای را برای مشتریان به ارمغان می آورند میتوانند به جایگاه خاصی در ذهن مصرف کنندگان دست یابند. تحقیق حاضر به بررسی تاثیر اعتبار برند براعتماد به برند و رشد شرکت های کوچک و متوسط در استان گیلان از چشم انداز (مدیرعامل) پرداخته است،این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از شاخه تحقیقات توصیفی با رویکرد علی است. جامعه آماری این تحقیقشرکت های فعال کوچک و متوسط استان گیلان است. اطلاعات لازم با استفاده از پرسشنامه جمع آوریگردیده است، با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه شماره ۱۹ و نرم افزار LISREL نسخه شماره ۸/۵۱ موردتجزیه تحلیل قرار گرفته است. نتایج تحقیق حاکی از تائید فرضیه ها می باشد. نتایج به شرح زیر است:. ۳ متغیرسازگاری برند، تناسب برند، مشتری مداری برند با متغیر میانجی اعتماد به برند رابطه مثبت و معنی داری داردو همچنین متغیر میانجی اعتماد به برند بر رشد شرکت های کوچک و متوسط تاثیر گذار و دارای رابطه مثبت است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.