مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کارآفرینی سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کارآفرینی سازمانی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کارآفرینی سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کارآفرینی سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کارآفرینی سازمانی :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
هدف تحقیق حاضر با عنوان بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیر میانجی کارآفرینی سازمانی می باشد.برای دستیابی به این هدف و برای آزمون فرضیه ها از تحلیل عامل تاییدی و همچنین از تحلیل مسیر برای بررسی روابط علی بینمتغیرهای مدل استفاده شده است. به منظور انجام تحلیل های فوق از نرم افزار SPSS و اسمارت PLS کمک گرفته شده است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی بوده و بر حسب روش، تحقیق توصیفی است که با به کارگیری از پرسشنامه و روش پیمایشی داده های موردنیاز جمع آوری شده است. جامعه آماری این تحقیق کارکنان شرکت گلرنگ است به منظور جمع آوری داده ها تعداد ۱۱۸ پرسشنامه درمیان جامعه آماری توزیع گردیده است که ۹۷ نفر به پرسشنامه پاسخ دادند. در این تحقیق بازاریابی داخلی متغیر مکنون برونزا وکارآفرینی سازمانی متغیر مکنون میانجی و عملکرد سازمانی متغیر مکنون درونزای وابسته می باشد که برای سنجش هر متغیر به ترتیب ازپرسشنامه های استاندارد الحواری و همکاران ( ۲۰۱۳ )، پرسشنامه استاندارد آنتوجیج ( ۲۰۰۰ ) برای عملکرد سازمانی و کارآفرینی سازمانیاستفاده شده است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که بازاریابی داخلی به صورت مستقیم بر عملکرد سازمان تاثیرگذار است ولیتاثیر غیر مستقیم بازاریابی داخلی از طریق متغیر میانجی کارآفرینی سازمانی از تاثیر مستقیم آن بر عملکرد سازمانی بیشتر است. یافته هایتحقیق نشان می دهد که شاخص GOF برابر ۰۵۳۳ است نشان از برازش کلیمدل دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.