مقاله ارزیابی و مقایسه عوامل یادگیری سازمانی و رابطه آن با عملکرد سازمانی(مالی و دانشی) در بانکهای دولتی(تجاری) و خصوصی استان لرستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی و مقایسه عوامل یادگیری سازمانی و رابطه آن با عملکرد سازمانی(مالی و دانشی) در بانکهای دولتی(تجاری) و خصوصی استان لرستان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی و مقایسه عوامل یادگیری سازمانی و رابطه آن با عملکرد سازمانی(مالی و دانشی) در بانکهای دولتی(تجاری) و خصوصی استان لرستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و مقایسه عوامل یادگیری سازمانی و رابطه آن با عملکرد سازمانی(مالی و دانشی) در بانکهای دولتی(تجاری) و خصوصی استان لرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی و مقایسه عوامل یادگیری سازمانی و رابطه آن با عملکرد سازمانی(مالی و دانشی) در بانکهای دولتی(تجاری) و خصوصی استان لرستان :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
هدف این پژوهش ارزیابی و مقایسه رابطه بین عوامل یادگیری سازمانی و عملکرد سازمانی (مالی و دانشی) در بانکهای دولتی(تجاری )و خصوصی استان لرستان است. برای اندازهگیری متغیرهای این تحقیق، از پرسشنامه واتکینز ومارسیک استفاده شده است. بانکهای دولتی و خصوصی استان لرستان به عنوان نمونه مورد مطالعه انتخاب شده است. در این بانکها ۴۰۰ نفر از کارکنان صف رسمی به عنوان نمونه تحقیق موردبرسی قرارگرفته است . برای بانکهای دولتی از روش نمونهگیری خوشه ای چندمرحله ای (از میان ۱۹۳۷ ) وبرای بانکهایخصوصی از روش سرشماری (به علت حجم کم )استفاده شده . به منظور تجزیه و تحلیل دادهها از روشهای آماری آزمون میانه و آزمون یومان ویتنی و ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده شده است. آزمون فرضیات و نتایج پژوهش نشان داده که؛ بین یادگیری سازمانی – (فردی گروهی و سازمانی) با عملکرد سازمانی (فرمول در متن اصلی مقاله) ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد. اما این تفاوت در سطح فردی وجود ندارد. یافتههای پژوهش ،همچنین بر اهمیت یادگیری سازمانی (سطح فردی، تیمی و سازمانی) به عنوان یک فاکتور مهم و موثر در افزایش عملکرد سازمانی تاکید دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.