مقاله ادراک از محیط کلاس، هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی با یادگیری خودگردان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ادراک از محیط کلاس، هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی با یادگیری خودگردان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ادراک از محیط کلاس، هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی با یادگیری خودگردان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ادراک از محیط کلاس، هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی با یادگیری خودگردان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ادراک از محیط کلاس، هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی با یادگیری خودگردان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه ادراک از محیط کلاس و هیجانهای تحصیلی با یادگیری خودگردان در دانش-آموزان دبیرستانهای شهر تهران است. به همین منظور با روش نمونه گیری چندمرحلهای ۸۴۰ دانشآموز دختر وپسر به طور تصادفی از دبیرستانهای دولتی و غیردولتی انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش شامل پرسشنامه ادراک ازکلاس، پرسشنامه هیجانات تحصیلی و مقیاس خودگردانی یادگیری میباشد. نتایج پژوهش نشان داد دو زیرمقیاسبعد ارتباطی و بعد سیستم مدیریتی بر خودگردانی یادگیری اثر مستقیم معنادار ندارد و تنها از طریق هیجانهایمثبت و منفی تحصیلی بر خودگردانی یادگیری اثر غیرمستقیم معنادار میگذارد. اما بعد رشد شخصی که زیرمقیاسسوم ادراک دانشآموزان از کلاس درس است، بر یادگیری خودگردان اثر مستقیم و از طریق هیجانهای مثبت ومنفی تحصیلی اثر غیرمستقیم دارد. این یافته های پژوهش با مبانی نظری و پژوهشی همخوانی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.