مقاله نقش و جایگاه سیستم مدیریت کیفیت در فرآیندهای یک سازمان خدماتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش و جایگاه سیستم مدیریت کیفیت در فرآیندهای یک سازمان خدماتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش و جایگاه سیستم مدیریت کیفیت در فرآیندهای یک سازمان خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش و جایگاه سیستم مدیریت کیفیت در فرآیندهای یک سازمان خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش و جایگاه سیستم مدیریت کیفیت در فرآیندهای یک سازمان خدماتی :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه به دلایل مختلف تمام مشتریان برای سازمان ها و شرکت ها چالش مهم به شمار می آید. یکی از موضوعاتی که موجب افزایش رضایت مشتریان می گردد، ارتقا سطح کیفیت محصولات یا خدمات با استفاده از ایزارهای نوین مدیریتی کارا و اثربخش می باشد. شاید بتوان گفت که یکی از مطمئن ترین راه ها در این راستا استاندارد سازی خدمات و فرایندهای مرتبط با آن مطابق با استاندارد های ملی یا بین المللی می باشد . استاندارد ایزو ۹۰۰۱ از محبوب ترین استاندارد های دنیا و اولین سیستم مدیریتی است که هر سازمانی سراغ آن میرود . این خانواده سری استاندارد، با بالاترین میزان فروش در بین استانداردهای سازمان ایزو، یک زمینه مشترک برای بکارگیری سیستم مدیریت کیفیت به عنوان یک سطح پایه برای تطبیق محصولات با الزامات کیفی تعریف شده، که جهت تجارت جهانی فراهم آورده است. لذا یکی از عوامل اساسی در کاهش هزینه و بهبود بهره وری، استاندارد کردن فرایند تحقق خدمت می باشد. لذا هر سازمان برای استاندارد کردن فر ایند تحقق محصول( خدمات)باید با بهره گیری از استاندارد مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ۹۰۰۱ میتوان -گفت گامی بهبود عملکرد فرایندها برداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.