مقاله نقش و ماهیت رفتار مصرف کنندگان کالا و تأثیر مشتری مداری فروشندگان در خرید قطعی محصولات و وفاداری افراد به برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش و ماهیت رفتار مصرف کنندگان کالا و تأثیر مشتری مداری فروشندگان در خرید قطعی محصولات و وفاداری افراد به برند دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش و ماهیت رفتار مصرف کنندگان کالا و تأثیر مشتری مداری فروشندگان در خرید قطعی محصولات و وفاداری افراد به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش و ماهیت رفتار مصرف کنندگان کالا و تأثیر مشتری مداری فروشندگان در خرید قطعی محصولات و وفاداری افراد به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش و ماهیت رفتار مصرف کنندگان کالا و تأثیر مشتری مداری فروشندگان در خرید قطعی محصولات و وفاداری افراد به برند :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
مرور ادبیات در مورد کیفیت کالاهای لوکس دو جنبش متمایز را آشکار می کند: اولاً رشد تعداد مصرف کنندگانی که به تدریج به سمت مصرف این کالاها حرکت می کند و ثانیاً تولیدکنندگان به این تغییر الگوهای مصرف، بوسیله عرضه کالای لوکس واکنش نشان داده اند. این اعتقاد ناشی از کیفیت بالای این محصولات و ادراکات ذهنی مثبت مصرف کنندگان در مورد خصوصیات کیفی این نوع محصولات است. بنابراین وقتی مصرف کنندگان قضاوتی ارزشی را در هنگام درک کیفیت در نظر می گیرند، لازم است مفهوم کیفیت به دو گروه فاکتورها تقسیم شود: خصوصیات کیفی ذاتی که مربوط به جنبه های فیزیکی محصولند و خصوصیات کیفی غیرذاتی که منسوب به محصول هستند. اما به طور فیزیکی قسمتی از آن نمی باشند برای بررسی دقیق نقشی که خصوصیات ذاتی و غیر ذاتی کالاهای لوکس در ادراک مصرف کننده دارند، ماشین لوکس وارداتی به نام مرسدس بنز مدل سدان E-Class انتخاب گردید. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی تحلیلی می باشد. جامعه آماری پژوهش را استفاده کنندگان از مدل مرسدس بنز سدان E-Class در شهر تهران تشکیل می دهند که رضایت و وفاداری آنها به این برند از طریق نمونه گیر تصادفی مورد بررسی قرار گرفت. تحلیل یافته های پژوه از طریق نرم افزار spss نسخه ۱۷ نشان می دهد تمام مولفه های تحقیق مورد تأیی قرار گرفته و به عبارتی رابطه مثبت و معناداری بین میزان مشتری مداری فروشندگان کالاهای لوکس و وفاداری و رضایت خریداران و استفاده کنندگان از این نوع کالاها، وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.