مقاله ارتباط کارکرد اجتماعی تلویزیون با مشارکت سیاسی در جمهوری اسلامی ایران (از نگاه کارشناسان وزارت کشور)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتباط کارکرد اجتماعی تلویزیون با مشارکت سیاسی در جمهوری اسلامی ایران (از نگاه کارشناسان وزارت کشور) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط کارکرد اجتماعی تلویزیون با مشارکت سیاسی در جمهوری اسلامی ایران (از نگاه کارشناسان وزارت کشور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط کارکرد اجتماعی تلویزیون با مشارکت سیاسی در جمهوری اسلامی ایران (از نگاه کارشناسان وزارت کشور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط کارکرد اجتماعی تلویزیون با مشارکت سیاسی در جمهوری اسلامی ایران (از نگاه کارشناسان وزارت کشور) :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
توسعه سیاسی مفهومی است که به واسطه افزایش مشروعیت نظام سیاسی همواره مد نظرنظام های مردم سالار بوده و تلاش برای ارتقاء آن جزئی از راهبرد این نظام هاست.از سوی دیگر در شرایط خاص جوامع انسانی که کنش های متقابل و فراگرد ارتباطی را دربرگرفته و با آن حالت تعامل دارد یکی از آشکارترین اهداف ایجاد رسانه ها برقراری ارتباط بامخاطب و به واسطه آن تأثیرگذاری بر آن است که در جامعه ایرانی تلویزیون یکی ازفراگیرترین و متداولترین رسانه هایی است که می تواند مفاهیم مورد نظر خود را در ذهنمخاطبان کشت کند.تحقیق پیمایشی پیشرو یکی از مهمترین ابزارهای توسعه سیاسی در ج.ا.ایران را رسانه وبه ویژه تلویزیون میداند و چگونگی رابطه دو مولفه (کارکرد ارتباط اجتماعی رسانه و مشارکتسیاسی) پرسشی است که برای یافتن پاسخ آن در تحقیقی موردی- زمینه ای از کارشناساندفاتر مطالعاتی معاونت های امنیتی، سیاسی و فرهنگی-اجتماعی وزارت کشور با استفاده از یکپرسشنامه محقق ساخته ۲۳ سئوالی و تحلیل داده های کمی این نتیجه حاصل شد که از منظر جامعه آماری به ترتیب با شدت رابطه ۰/۶۷ و اطمینان ۹۹ درصد، شدت رابطه ۰/۴۵ و اطمینان ۹۰ درصد و شدت رابطه ۰/۴۸ و اطمینان ۹۵ درصد بین آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، پرورش اخبار و بیان اخبار اجتماعی و مشارکت سیاسی مردم در جمهوری اسلامی ایران ارتباط وجوددارد و کارکرد الزام و اقناع ارتباطی با مشارکت سیاسی مردم در ج.ا.ایران ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.