مقاله تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شرکت پارس خزر رشت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شرکت پارس خزر رشت) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شرکت پارس خزر رشت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شرکت پارس خزر رشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شرکت پارس خزر رشت) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
از تکنیک های موثر در عصر حاضر و در بازار در حال اشباع با توجه به اهداف بازاریابی ارزش محور، توسعه ی مفهوممسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری در کالبد محصولات و خدمات می باشد. هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیرمسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با میانجی گری اعتماد مشتری، هویت مشتری با سازمان و رضایت مشتریمی باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی- پیمایشی است. جامعه ی آماری، مشتریان محصولاتشرکت پارس خزر رشت می باشد. حجم نمونه برابر با ۳۸۴ نفر می باشد. جهت گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استاندارد وروش های کتابخانه ای و میدانی استفاده گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها از مدل معادلات ساختاری و نرم افزار SmartPLS و SPSS استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است مسئولیت اجتماعی شرکت به طور مستقیم بر اعتماد مشتری،رضایت مشتری و هویت مشتری با شرکت تاثیر دارد و به طور غیر مستقیم می تواند بر وفاداری اثرگذار باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.