مقاله تحلیل تاثیر اجزای برند الکترونیکی (تصویر، فرهنگ، روح ، ویژگی ، شخصیت و هویت) بر وفاداری به برند الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل تاثیر اجزای برند الکترونیکی (تصویر، فرهنگ، روح ، ویژگی ، شخصیت و هویت) بر وفاداری به برند الکترونیک دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل تاثیر اجزای برند الکترونیکی (تصویر، فرهنگ، روح ، ویژگی ، شخصیت و هویت) بر وفاداری به برند الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل تاثیر اجزای برند الکترونیکی (تصویر، فرهنگ، روح ، ویژگی ، شخصیت و هویت) بر وفاداری به برند الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل تاثیر اجزای برند الکترونیکی (تصویر، فرهنگ، روح ، ویژگی ، شخصیت و هویت) بر وفاداری به برند الکترونیک :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
زمینه و هدف : برند الکترونیکی مجموعه ای فشرده از کلیه نوآوری ها و فعالیت های مستمر و پیوسته در راستای ایجاد ومدیریت یک برند برخط با مفاهیم، راهبردها و طرح های خاصخود در فضای مجازی است و شامل اجزایی می باشد ومفهوم وفاداری به برند عبارت است از واکنش رفتاری نسبتاً متعصبانه در خرید که فرد در طول زمان نسبت به برند پیدا میکند هدف از پژوهش حاضر تحلیل اثر اجزای برند الکترونیکی بر وفاداری به برند می باشد.روش شناسی : این پژوهش،مطالعه ای کاربردی و از نوع توصیفی-تحلیلی می باشد.جامعه آماری شامل ۲۸۰ نفر از مشتریانبرند الکترونیک شعب بانک تجارت استان لرستان بوده و برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شد.پایایی آن با استفاده از معیار آلفای کرونباخ (=۰/۷۴) تعیین گردید.داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه ۲۰ و Amos18 از طریق روش های آمار توصیفی ، ضریب همبستگی اسپیرمن و رگرسیون چندگانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.یافته ها : یافته های این مطالعه نشان داد که از میان شش جزء برند الکترونیک ، چهار جزء هویت، تصویر ، ویژگی و روحبرند بر وفاداری به برند الکترونیک تاثیر مثبت و معناداری دارد و دو جزء فرهنگ و شخصیت برند بر وفاداری به برند تاثیرمعناداری نداشتند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.