مقاله ارزیابی موقعیت و انتخاب مناسب ترین اقدام راهبردی با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک ((SPAC) مطالعه موردی:شرکت سنگتاش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی موقعیت و انتخاب مناسب ترین اقدام راهبردی با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک ((SPAC) مطالعه موردی:شرکت سنگتاش دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی موقعیت و انتخاب مناسب ترین اقدام راهبردی با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک ((SPAC) مطالعه موردی:شرکت سنگتاش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی موقعیت و انتخاب مناسب ترین اقدام راهبردی با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک ((SPAC) مطالعه موردی:شرکت سنگتاش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی موقعیت و انتخاب مناسب ترین اقدام راهبردی با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک ((SPAC) مطالعه موردی:شرکت سنگتاش :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
بدست آوردن یک استراتژی مناسب جهت گسترش فعالیت های سازمان و اطلاع از وضعیت فعلی سازمان، از مهمترین دغدغه های مدیران هر سازمانی است. مدیران با استفاده از تجزیه و تحلیل علمی و قضاوت شهودی ، مناسب ترین راهبردها را انتخاب و آنها را اولویت بندی میکنند تا سازمان بتواند در محیط متلاطم و رقابتی به حیات خود ادامه داده و موفقیت های لازم را در مقابل رقبا کسب کند. در این پژوهش با استفاده از ماتریس ارزیابی اقدام و موقعیت استراتژیک (SPACE) موقعیت کنونی شرکت ساختمانی سنگتاش را مشخص نموده ، سپس مناسب ترین استراتژی، انتخاب شده است.اطلاعات مورد نیاز از طریق منابع کتابخانه ای و میدانی جمع آوری شده است. هریک از مقادیر منظور شده در ماتریس بوسیله پرسشنامه بدست آمده و در چهار گروه (نقاط قوت مالی ،جذابیت صنعت ،ثبات محیطی ،مزیت رقابتی ) دسته بندی شده تا از طریق آنها موقعیت کنونی مشخص و بهترین استراتژی ارایه شود. طبق نتایج بدست آمده چون بردار در خانه رقابتی ماتریس قرار دارد سازمان باید استراتژی رقابتی را بعنوان استراتژی در سطح کلان شرکت، در مقابل رقبا انتخاب کند.هدف از استزاتژی رقابتی، افزایش سودآوری و تقویت ترازنامه مالی است که خود نکته مطلوبی به شمار میرود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.