مقاله بررسی تاثیر شیوه یادگیری «زمان دور هم نشینی» بر رشد مهارت اجتماعی در درس انشاء دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه اول مدارس شهر سیرجان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر شیوه یادگیری «زمان دور هم نشینی» بر رشد مهارت اجتماعی در درس انشاء دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه اول مدارس شهر سیرجان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر شیوه یادگیری «زمان دور هم نشینی» بر رشد مهارت اجتماعی در درس انشاء دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه اول مدارس شهر سیرجان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر شیوه یادگیری «زمان دور هم نشینی» بر رشد مهارت اجتماعی در درس انشاء دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه اول مدارس شهر سیرجان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر شیوه یادگیری «زمان دور هم نشینی» بر رشد مهارت اجتماعی در درس انشاء دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه اول مدارس شهر سیرجان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
هدف از اجرای این پژوهش تبیین و تشریح شیوه ی یادگیری «زمان دور هم نشینی» به عنوان یکی از روشهای نوین تدریسو یادگیری بررسی و تأثیر این شیوه بر رشد مهارت اجتماعی دانش آموزان دختر و ارائه پیشنهادات جهت تهیه و تنظیم محتواو فعالیتهای آموزشی بر اساس نتایج به دست آمده است .فرضیه های اساسی این تحقیق عبارتند از شیوه ی یادگیری «زمان دور«هم نشینی» بر رشد مهارت های اجتماعی (احترام به شان و منزلت دیگران، انعطاف پذیری، حفظ انتقاد پذیری و روحیه نقد و پرسشگری، صمیمیت و همدلی، حس اعتماد به نفس) دانش آموزان تأثیر مثبت دارد. جامعه آماری این تحقیق شامل تمامدانش آموز دختر متوسطه اول شهر سیرجان در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ می باشد، که جمعاً ۲۰ دانش آموز به عنواننمونه انتخاب گردید. این پژوهش به روش شبه تجربی و با استفاده از پیش آزمون و پس آزمون در گروه آزمایش و کنترلانجام شده و جهت جمع آوری اطلاعات از آزمون سنجش مهارتهای اجتماعی استفاده شده است. گروه آزمایش به مدت ۲ هفته تحت آموزش به شیوه «زمان دور هم نشینی» در درس انشاء قرار گرفته و گروه کنترل نیز به شیوه معمول و سنتی مدارس بهیادگیری پرداختند. داده ها و اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از آزمون T تحلیل گردید .نتایج و یافته های پژوهش حاضر حاکی از تأیید فرضهای اساسی این تحقیق می باشد در این بررسی نتایج فرضیات نشان می دهد که شیوه ی یادگیری «زمان دور هم نشینی» در رشد مهارت های اجتماعی (احترام به شان و منزلت دیگران، انعطاف پذیری، حفظ انتقاد پذیری و روحیه نقد و پرسشگری، صمیمیت و همدلی، حس اعتماد به نفس) دانش آموزان تأثیر مثبت دارد و به طور کلی نتایج حاصل از این پژوهش این است که شیوه ی یادگیری «زمان دور هم نشینی» در رشد مهارتهای اجتماعی دانش آموزان در درس انشاء تأثیر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.