مقاله بررسی تأثیر به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان مقطع ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان مقطع ابتدایی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان مقطع ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان مقطع ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان مقطع ابتدایی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تمام حوزه های زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داده است. یکی از این حوزه ها آموزش است.به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث افزایش کیفی و کمی یادگیری در دانش آموزان می شود. ازاین رو هدف پژوهشحاضر بررسی تأثیر به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری درس ریاضی دانش آموزان مقطع ابتدایی است. مطالعهمقطعی توصیفی حاضر در سال ۱۳۹۴ انجام شد. جهت انجام پژوهش ۱۰۳ نفر از کلیه معلمان ریاضی مقطع ابتدایی به روشنمونه گیری تصادفی-طبقه ای انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. داده هایبه دست آمده با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی به وسیله نرم افزار SPSS ویرایش ۱۸ مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفتند. نتایج پژوهش حاکی از آن بود که به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر بسزایی بر ابعاد ۵ گانه یادگیری درس ریاضی اعم ازتغییر نگرش دانش آموزان، تثبیت و پایداری مطالب درسی، قدرت استدلال، خلاقیت و یادگیری فعال دارا است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.