مقاله مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی: فرصت ها و چالش ها در دنیای دیجیتال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی: فرصت ها و چالش ها در دنیای دیجیتال دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی: فرصت ها و چالش ها در دنیای دیجیتال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی: فرصت ها و چالش ها در دنیای دیجیتال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی: فرصت ها و چالش ها در دنیای دیجیتال :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
سیستم های اطلاعاتی مدیریت به طور قابل ملاحظه ای فرآیندهای کسب و کار را تغییر داده است. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی براین اساس و از تکامل ارتباط با مشتری سنتی در محیط کسب و کار الکترونیکی بوجود آمد و تکاپوی زیادی در فعالیتهای شرکتها ایجاد کرد. در مثل مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی یک شمشیر دو لبه است. به عبارتی همان گونه که فرصت هایی را برای مجریان این سیستم فراهم می آورد در این مقاله ما به دنبال فرصت های بازاریابی همانند تعاملات و ارتباطات بهتر با مشتریان و حق انتخاب های ایجاد شده با توجه به انباره داده هر مشتری که مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیه به عنوان منبع بالقوه برای بهره جستن از مزایای رقابتی برای شرکتها بوجود آورده می باشیم. از طرفی به چالشهایی از جمله مدیریت شبکه های بر خط، تلفیق داده ها و مسائل مربوط به معماری فن آوری اطلاعات که شرکتها در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با آنها روبرو می شوند پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.