مقاله بررسی رابطه منبع کنترل و عزت نفس دانش آموزان ناشنوا شهرستان شادگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه منبع کنترل و عزت نفس دانش آموزان ناشنوا شهرستان شادگان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه منبع کنترل و عزت نفس دانش آموزان ناشنوا شهرستان شادگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه منبع کنترل و عزت نفس دانش آموزان ناشنوا شهرستان شادگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه منبع کنترل و عزت نفس دانش آموزان ناشنوا شهرستان شادگان :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در جوامع کنونی و به ویژه با ورود به قرن بیست و یکم اکثریت قریب اتفاق افراد به اصول بهداشتی مربوط به ابعاد مختلفجسمانی خویش آگاهی دارند به والدین از طریق رسانه های گروهی و به فرزندان از طریق آموزشگاه ها این مهم توصیه وسفارش می شود. هدف کلی این پژوهش، بررسی رابطه منبع کنترل بر عزت نفس دانش آموزان پسر و دختر ناشنوا شهرستانشادگان در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ می باشد. ابزار به کار رفته در این پژوهش، پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت و پرسشنامه منبع کنترل راتر است. روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده که از جامعه در دسترس بوده اند، ۵۰ نفر دانش آموز پسر و۵۰ نفر دانش آموز دختر ناشنوا انتخاب شده اند که به دو پرسشنامه ذکرشده پاسخ داده اند و برای تجزیه وتحلیل داده ها از روشآزمون T و ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. بر اساس نتایج پژوهش بین عزت نفس و منبع کنترل هر دو گروهپسران و دختران رابطه معنی داری وجود دارد؛ اما بین عزت نفس و منبع کنترل پسران با دختران تفاوت معنی داری مشاهدهنشد. بنابراین می توان نتیجه گرفت بین عزت نفس و منبع کنترل رابطه معنی دار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.