مقاله شناخت ارتباط بین توانمندسازی کارکنان و اجرای اثربخش استراتژی (مطالعه موردی: شرکت تولید سموم کشاورزی مشکفام فارس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناخت ارتباط بین توانمندسازی کارکنان و اجرای اثربخش استراتژی (مطالعه موردی: شرکت تولید سموم کشاورزی مشکفام فارس) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناخت ارتباط بین توانمندسازی کارکنان و اجرای اثربخش استراتژی (مطالعه موردی: شرکت تولید سموم کشاورزی مشکفام فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناخت ارتباط بین توانمندسازی کارکنان و اجرای اثربخش استراتژی (مطالعه موردی: شرکت تولید سموم کشاورزی مشکفام فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناخت ارتباط بین توانمندسازی کارکنان و اجرای اثربخش استراتژی (مطالعه موردی: شرکت تولید سموم کشاورزی مشکفام فارس) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
این پژوهش به منظور شناخت ارتباط بین توانمندسازی کارکنان و اجرای اثربخش استراتژی در شرکت تولیدسموم کشاورزی مشکفام فارس انجام شده است که در آن مفهوم توانمندسازی کارکنان شامل پنج ابعاد احساسشایستگی، احساس داشتن حق انتخاب، احساس مؤثر بودن، احساس معنی دار بودن و احساس داشتن اعتماد بهدیگران و اجرای اثربخش استراتژی شرکت نیز شامل سه ابعاد تعیین اهداف سالیانه و سیاست ها، تخصیصمنابع و نهادی کردن استراتژی به وسیله پرسشنامه مورد ارزیابی قرار گرفت. پرسشنامه بین ۱۶۰ نفر نمونه ازجامعه آماری (کلیه کارکنان شرکت تولید سموم کشاورزی مشکفام فارس)، توزیع شد. روش تحقیق توصیفی ازنوع همبستگی است. برای تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار SPSS از آزمون ضریت همبستگی و آزمونرگرسون چندگانه استفاده گردید. نتایج نشان دهنده همبستگی مثبت و معنی دار توانمندسازی کارکنان وهمچنین همه ابعاد توانمندسازی کارکنان با اجرای اثربخش استراتژی شرکت به جزء بعد احساس معنی داریبودن می باشد. در بین ابعاد توانمندسازی کارکنان، بعد احساس داشتن حق انتخاب در کارکنان بیشترین ارتباطرا با اجرای اثربخش استراتژی شرکت دارد. نتایج نشان می دهد در بین ابعاد توانمندسازی کارکنان، تنها سه ابعاد(احساس شایستگی، احساس داشتن حق انتخاب و احساس داشتن اعتماد به دیگران) دارای تاثیر مثبت و معنیداری بر اجرای اثربخش استراتژی می باشند و دو ابعاد (احساس مؤثر بودن و احساس معنی دار بودن) درمعادله رگرسیونی وارد نمی شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.