مقاله بررسی ماتریکس همبستگی هوش هیجانی، عزت نفس، رضایت تحصیلی، حجم کاربار تحصیلی و معدل در دانشجویان دو جنس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ماتریکس همبستگی هوش هیجانی، عزت نفس، رضایت تحصیلی، حجم کاربار تحصیلی و معدل در دانشجویان دو جنس دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ماتریکس همبستگی هوش هیجانی، عزت نفس، رضایت تحصیلی، حجم کاربار تحصیلی و معدل در دانشجویان دو جنس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ماتریکس همبستگی هوش هیجانی، عزت نفس، رضایت تحصیلی، حجم کاربار تحصیلی و معدل در دانشجویان دو جنس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ماتریکس همبستگی هوش هیجانی، عزت نفس، رضایت تحصیلی، حجم کاربار تحصیلی و معدل در دانشجویان دو جنس :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از انجام این پژوهش بررسی ماتریکس همبستگی هوش هیجانی، عزت نفس، رضایت تحصیلی، حجم کاربارتحصیلی و معدل در دانشجویان دو جنس بود. جامعه آماری را دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تهران تشکیل دادهاند و نمونه آماری شامل ۳۱ دانشجوی دختر و ۳۳ دانشجوی پسر و رده سنی ۱۹ تا ۲۷ سال بوده است که با شیوهنمونه برداری در دسترس انتخاب شدند. ابزار های مورد استفاده نیز شامل پرسشنامه هوش هیجانی شرینک، آزمونعزت نفس کوپر اسمیت ( ۱۹۶۷ )، تعریف عملکرد تحصیلی و چارت حجم کار تحصیلی بودند.در این پژوهش داده ها باکمک برنامه SPSS 19 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. و نتایج آزمون های همبستگی پیرسون و آماره های توصیفی ثبت گردید. نتایج نشان داد که نمره کلی هوش هیجانی با عزت نفس مثبت همبستگی بالاتری داشت تا عزت نفسمنفی و همچنین مولفه های هوش هیجانی به طور جداگانه بر اساس مقایسه میانگین ها همبستگس بیشتری با عزتنفس منفی داشتند (r=0.47>r=0.42) یافته های پژوهش حاضر حاکی از آن است که شاخص معدل با هیچ یک از متغیرها همبستگی نداشت. یافته ها حاکی از آن است که متغیر هوش هیجانی در پسران باعث پیشرفت تحصیلی و دردختران متغیر عزت نفس باعث بهبود عملکرد و پیشرفت تحصیلی می شود. از این رو می توان نتیجه گرفت که برایپیشرفت تحصیلی دو جنس برنامه های متفاوت باید در نظر گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.