مقاله بررسی نقش طبقه اجتماعی بر محرومیت علمی از طریق متغیر واسط شیوه ی تربیتی والدین (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۹۱)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش طبقه اجتماعی بر محرومیت علمی از طریق متغیر واسط شیوه ی تربیتی والدین (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۹۱) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش طبقه اجتماعی بر محرومیت علمی از طریق متغیر واسط شیوه ی تربیتی والدین (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۹۱)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش طبقه اجتماعی بر محرومیت علمی از طریق متغیر واسط شیوه ی تربیتی والدین (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۹۱)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش طبقه اجتماعی بر محرومیت علمی از طریق متغیر واسط شیوه ی تربیتی والدین (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۳۹۰-۱۳۹۱) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
حیطه و موضوع مورد بررسی این تحقیق مشکلات و آسیب های نظام آموزش و پرورش در استانخوزستان می باشد. از این رو، تحقیق حاضر در تلاش است تا با اتخاذ رویکرد سیستمی نخست، از منظر تحلیلدورن سیستمی با ارزیابی سطح توسعه یافتگی علمی و آموزشی مناطق ۴۰ گانه آموزشی استان خوزستان-براساس شاخص های توسعه آموزشی-مناطق محروم علمی (آموزشی) استان را در دوره های تحصیلی ابتدایی ومتوسطه اول سال ۱۳۹۰-۱۳۹۱ شناسایی نماید و دوم، از میان متغیرهای مهم تاثیرگذار بر محرومیت علمی (آموزشی) دانش آموزان به بررسی یکی از مهمترین عوامل اجتماعی یعنی نقش متغیر ((طبقه اجتماعی)) ازطریق متغیر واسط ((شیوه ی تربیتی الدین )) در میان طبقات اجتماعی بالا و پایین از منظر تحلیل برونسیستمی می پردازد. در پژوهش حاضر با توجه به موضوع تحقیق و نحوه سنجش متغیر وابسته از دو روشتحقیق اسنادی و پیمایش استفاده خواهد شد . نتایج آزمون فرضیه های تحقیق نشان داد که متغیر طبقهاجتماعی از طریق شیوه ی تربیتی والدین بر محرومیت علمی (آموزشی) دانش آموزان تاثیرگذار است . بهعبارت دیگر، شیوه ی تربیتی مقتدارنه والدین در طبقات اجتماعی بالا بر کاهش محرومیت علمی (آموزشی)دانش آموزان و شیو ه ی تربیتی مستبدانه والدین در طبقات اجتماعی پایین بر افزایش محرومیت علمی(آموزشی) دانش آموزان تاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.