مقاله عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
برای دهه های متوالی، برند به عنوان عاملی تعیین کننده در ایجاد روابط با مشتریان، تضمین کننده موفقیت های تجاری در بلندمدت بوده اند. در دوره ای شک و تردید های زیادی از جانب مشتریان نسبت به برندها شکل گرفته، در کنار مسائلی چون کم ارزششدن رسانه های سنتی در ترویج یک برند و بحران اقتصادی جهانی حال حاضر، پژوهش در باب وفاداری مشتریان به برند را به امریبسیار پر اهمیت برای مدیریت برند تبدیل نموده است. به رغم ایجاد آگاهی های روز افزون نسبت به این مسأله، پژوهشگران تأکیددارند که هنوز موارد زیادی برای آموختن در حوزه وفاداری به یک برند به علاوه رابطه آن با رفتار مشتری و برندینگ وجود دارد.همچنین در این عرصه پرتلاطم رقابتی، ایجاد یک برند مناسب می تواند به یک ابزاری قدرتمند جهت بقا و ادامه فعالیت تلقی گردد.در این مقاله به بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.